Thierry Neuville má své místo jisté, ale kdo bude jeho kolegou? Michel Nandan, šéf týmu, promluvil o tomto rozhodnutí.
Hyundai se zkraje roku s modelem i20 WRC vrátil do WRC. Jasnou jedničkou je Thierry Neuville, který jede všechny soutěže, ve druhém autě se jezdci střídají, což samotný Neuville nepovažuje za úplně nejlepší věc - více čtěte zde. Jak bude situace vypadat v sezoně 2015?
"Letos jsme museli jednoduše zkoušet různé věci. Pro nás šlo o učednický rok. Vzhledem k vývoji auta se nám hodilo, že za volantem seděli různí jezdci. Příští rok se ale už pravděpodobně více zaměříme na šampionát. To znamená, že zřejmě nasadíme jen dva nebo tři jezdce," prozrazuje Michel Nandan.
Favoritem na post dvojky týmu je zřejmě Paddon...
Neuville vyhrál pro Hyundai v Německu první soutěž a ten má místo jisté, v otázce druhého jezdce "zatím rozhodnutí nepadlo." Šéf továrního týmu ale může prozradit, že "jezdci, kteří za nás pojedou příští rok, už teď jezdí za Hyundai." Je tedy zřejmé, že druhým jezdcem bude někdo ze jmen Dani Sordo, Juho Hänninen, Hayden Paddon, Chris Atkinson a Bryan Bouffier.
Mladý Novozélanďan Hayden Paddon dal letos o sobě vědět dobrými výkony a, zdá se, stojí za ním i Nandan: "Hayden letos jel opravdu dobře. Neustále se zlepšuje a prakticky nedělá chyby. Dělá přesně to, co je třeba - postupuje krok za krokem. Jen ta se stane lepším jezdcem. V Austrálii jel opravdu dobře a nakonec byl nejlepším jezdcem Hyundai v cíli.
...špatně ale nejezdil ani Sordo...
Je třeba avšak zohlednit, že Thierry měl v tom závodu problémy. I tak jel ale Hayden opravdu dobře. Pokud půjde vše podle plánu, tak bychom měli na konci měsíce vědět víc." Podstatnou roli sehraje počet aut, které Hyundai nasadí: "Zatím jsme se nerohodli, protože sestava může být jiná podle toho, jestli pojedeme se dvěma nebo třemi auty."
"Hyundai N zatím stále není pro sezonu 2015 potvrzený, bude záležet na rozpočtu. Jednáme o tom s lidmi z Koreje a také sponzory. Snad to vyřešíme tento měsíc a pak budeme moci oznámit, kdo za nás pojede. Musíme počkat."
...dost prostoru dostal letos i Hänninen, který byl rychlý, ale nespolehlivý. Atkinson a Bouffier nemají, dle výsledků, moc silné karty v rukách.
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.