Jezdec továrního týmu Hyundai, Thierry Neuville, řekl, že by ho potěšila výzva v podobě Sébastiena Ogiera jako týmového kolegy. Úřadující mistr světa by ale musel napřed opustit Volkswagen.
Thierry Neuville věří, že kontrakt Sébastiena Ogiera pro příští sezonu u Volkswagenu ještě není definitivně uzavřen. Belgičan by se rád s Francouzem porovnal ve stejné technice. Jen připomeňme, že letos se ve druhém továrním kokpitu Huyndai střídají Dani Sordo, Juho Hänninen, Chris Atkinson, Hayden Paddon a Bryan Bouffier.
"Chci někoho, kdo je silný. Potřebujeme dobrou atmosféru, ale potřebujeme také někoho, kdo vyzve mě a tým, abychom posunuli naše limity - jen takto se posuneme nahoru. Radši bych preferoval někoho na všech 13 rally, než aby se tam neustále střídali. Mohl by to být někdo, kdo už v týmu je nebo také Ogier - u Volkswagenu zatím stále ještě nepodepsal," říká Thierry Neuville pro Autosport.
Ne že by Thierry nebyl se svými letošními kolegy spokojen, ale preferoval by spíše jen jednoho vyzyvatele...
"Byla by to pro něj zvláštní volba, ale proč ne? Neřekl bych ne [tomu, aby se Ogier připojil k Hyundai]. Nebojím se Ogiera." Neuville dále dodal, že jeho loňské výkony ve Fordu Fiesta RS WRC ukázaly jeho potenciál. "Když jsem byl ve Fiestě, tak jsme ve srovnání s Volkswageny měly skvělou rychlost. Myslím, že bych mu stačil, kdyby přišel sem do týmu."
"Možná mi chybí nějaké zkušenosti a ještě musím zvládnout nějaké věci, ale myslím, že jsme stejní - a nejen já a on. Jsem přesvědčen, že je tu pět nebo šest jezdců, kteří mají stejnou rychlost, ale různé množství zkušeností."
Samotný Sébastien Ogier však veškeré možnosti pro spekulace velice rychle ukončil: "Myslím, že by to byla hloupá změna. Tým a já jsme momentálně těmi nejlepšími a dosáhl jsem svého snu, když jsem s nimi dosáhl na titul. Opravdu tu není žádný důvod na změnu. Je to otázka načasování, ale odpověď byste měli dostat velice brzy." Na dotaz, proč tedy nemůže na 100 % potvrdit, že zůstává s VW, Ogier odpověděl: "Nejsem tím, kdo by to měl udělat, to udělá tým. Já vám jen mohu říci, že nebudete čekat dlouho."
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.