Jezdec továrního týmu Hyundai, Thierry Neuville, řekl, že by ho potěšila výzva v podobě Sébastiena Ogiera jako týmového kolegy. Úřadující mistr světa by ale musel napřed opustit Volkswagen.
Thierry Neuville věří, že kontrakt Sébastiena Ogiera pro příští sezonu u Volkswagenu ještě není definitivně uzavřen. Belgičan by se rád s Francouzem porovnal ve stejné technice. Jen připomeňme, že letos se ve druhém továrním kokpitu Huyndai střídají Dani Sordo, Juho Hänninen, Chris Atkinson, Hayden Paddon a Bryan Bouffier.
"Chci někoho, kdo je silný. Potřebujeme dobrou atmosféru, ale potřebujeme také někoho, kdo vyzve mě a tým, abychom posunuli naše limity - jen takto se posuneme nahoru. Radši bych preferoval někoho na všech 13 rally, než aby se tam neustále střídali. Mohl by to být někdo, kdo už v týmu je nebo také Ogier - u Volkswagenu zatím stále ještě nepodepsal," říká Thierry Neuville pro Autosport.
Ne že by Thierry nebyl se svými letošními kolegy spokojen, ale preferoval by spíše jen jednoho vyzyvatele...
"Byla by to pro něj zvláštní volba, ale proč ne? Neřekl bych ne [tomu, aby se Ogier připojil k Hyundai]. Nebojím se Ogiera." Neuville dále dodal, že jeho loňské výkony ve Fordu Fiesta RS WRC ukázaly jeho potenciál. "Když jsem byl ve Fiestě, tak jsme ve srovnání s Volkswageny měly skvělou rychlost. Myslím, že bych mu stačil, kdyby přišel sem do týmu."
"Možná mi chybí nějaké zkušenosti a ještě musím zvládnout nějaké věci, ale myslím, že jsme stejní - a nejen já a on. Jsem přesvědčen, že je tu pět nebo šest jezdců, kteří mají stejnou rychlost, ale různé množství zkušeností."
Samotný Sébastien Ogier však veškeré možnosti pro spekulace velice rychle ukončil: "Myslím, že by to byla hloupá změna. Tým a já jsme momentálně těmi nejlepšími a dosáhl jsem svého snu, když jsem s nimi dosáhl na titul. Opravdu tu není žádný důvod na změnu. Je to otázka načasování, ale odpověď byste měli dostat velice brzy." Na dotaz, proč tedy nemůže na 100 % potvrdit, že zůstává s VW, Ogier odpověděl: "Nejsem tím, kdo by to měl udělat, to udělá tým. Já vám jen mohu říci, že nebudete čekat dlouho."
Felipe Nasr, Nick Tandy a Laurens Vanthoor se stali vítězi úvodního kola amerického šampionátu sportovních vozů, když s vozem Porsche překonali rekord na prestižní 24hodinovce v Daytoně.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.