Dle Roberta Kubicy může za chybu a následnou nehodu v poslední zkoušce Francouzské rally jen on sám. Tato chyba ho stála čtvrté místo, nejlepší umístění kariéry ve WRC.
Polák šel do závěrečné 19 km Power Stage s náskokem 11 sekund na jezdce Hyundai, Daniho Sorda. Nicméně chvíli po startu svoji Fiestu RS WRC zahodil do příkopu. Kubica měl přitom nakročeno k nejlepšímu výsledku ve WRC vůbec a navíc předtím dokázal zajet i nejrychlejší čas na RZ. Pak ale ve druhém průjezdu zkouškou Forêt de La Petite Pierre šel mimo trať a to na šestý rychlostní stupeň, může být tedy rád, že se nikomu nic nestalo.
Robert Kubica po nehodě, která se stala pouze 1,8 km po startu, řekl: "Špatně jsem odhadl grip v mokré části zkoušky. Po předchozím průjezdu jsem si myslel, že jsem v tom místě byl až moc opatrný. Bohužel při druhém průjezdu tam bylo hodně bahna a já to nezvládl. Je mi velice líto té šance, kterou jsem o tomto víkendu promarnil. Získávání zkušeností v novém sportu je občas frustrující."
K nehodě se vyjádřil také navigátor Roberta Kubicy, Maciek Szczepaniak: "Oba jsme v pořádku. Rychlost nebyla zase tak vysoká. Ztratit to po třech dnech dobrých bojů až na poslední zkoušce, je zklamáním. Ale abyste vyhráli, tak musíte dojet do cíle - to se nám nepodařilo. Ale do našeho zdejšího výkonu jsme dali vše a po 17 zkouškách se nám to dařilo. Na té poslední nám bohužel nepřálo štěstí."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?