Thierry Neuville má své místo pro rok 2015 u Hyundai jasné, ale dále se o jezdecké nabídce pro příští sezonu Michel Nandan vyjadřovat nechce. Můžeme tedy čekat další překvapení?
Týmový šéf Hyundai, Michel Nandan, neprozradil ani po vítězném doublu v Německu nic o plánech týmu pro rok 2015: "Thierry pojede každopádně, ale zbytek zůstává tajemstvím. Očekávám, že budeme moci něco říct v říjnu." Do té doby bude mít Michel dost času si v klidu ještě jednou pořádně posvítit na výkony svých svěřenců. V Austrálii totiž společně s Neuvillem pojedou Chris Atkinson a Hayden Paddon, ve Francii bychom měli na startu opět vidět Bryana Bouffiera.
Všeobecně se dobré šance přičítají po jeho výkonu a zisku druhého místa v Německu Danimu Sordovi. Španěl by se měl svést letos ještě ve Francii a na své domácí rally ve Španělsku. Kdo pojede ve Walesu, to ještě není jasné. Poslední dobou se mlčí ohledně budoucnosti dřívějšího mistra Evropy a IRC, Juhy Hänninena. Ten letos často boural a všeobecně moc neoslnil.
Zatím to tedy s ohledem na příští sezonu po boku Thierryho Neuvilla vypadá nadějně pro Daniho Sorda a ve třetím autě pro Haydena Paddona nebo Bryana Bouffiera. Ale nechme se překvapit, vloni totiž Hyundai překvapil hodně!
Neuville, zde v zapadajícím polském slunci, má pro příští rok místo jisté, co ostatní?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?