Kubica si nechává otevřená dvířka ohledně své budoucnosti ve WRC. Polák je ale přesvědčen o tom, že pokud by v roce 2015 v MS setrval, všechno by bylo jednodušší.
Robert Kubica je rychlý, to je bez debaty, avšak spousta nehod dost ovlivňuje sezonu jezdce. Bývalý jezdec F1 havaroval také ve Finsku, takže má po 8 odjetých závodech již šest 0 na svém kontě. V sobotu a neděli jezdec Fordu Fiesta RS WRC otevíral tratě a musel je tak čistit, pro něj šlo o novou zkušenost.
"Pro mě to byla nová zkušenost otevírat tratě na šotolině. Není to nic, na co byste mohli být pyšní, protože to znamená, že jedete v rámci Rally2. Pro moji zkušenost se to ale hodilo," bere svoji pozici pro "MAXRALLY" pozitivně jezdec. Tyto zkušenosti by se mu mohly hodit v dalším roce. Zatím však zůstává otázkou, jestli Polák pojede i v roce 2015 WRC.
"Ještě nevím, do té doby je ještě hodně času. Tento rok byl zatím dost obtížný. Není to jednoduché, uvidíme." Pokud by ale setrval, slibuje si mnohem lepší sezonu 2015: "Jsem v situaci, kdy bych využil své zkušenosti a poznatky z chyb, které stále dělám. Snažím se zlepšit a získat spohlivost. Myslím, že rychlost mám."
V rally jsou třeba zkušenosti, ty Robert zatím postrádá
Přestup ze závodních tratí na tratě rychlostních testů není vůbec jednoduchý, což si Robert uvědomuje: "Pokud bych příští rok dále jezdil rally, tak by se rozhodně jednalo jednoduší rok," zakončil momentálně až 13. jezdec MS.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?