Kubica si nechává otevřená dvířka ohledně své budoucnosti ve WRC. Polák je ale přesvědčen o tom, že pokud by v roce 2015 v MS setrval, všechno by bylo jednodušší.
Robert Kubica je rychlý, to je bez debaty, avšak spousta nehod dost ovlivňuje sezonu jezdce. Bývalý jezdec F1 havaroval také ve Finsku, takže má po 8 odjetých závodech již šest 0 na svém kontě. V sobotu a neděli jezdec Fordu Fiesta RS WRC otevíral tratě a musel je tak čistit, pro něj šlo o novou zkušenost.
"Pro mě to byla nová zkušenost otevírat tratě na šotolině. Není to nic, na co byste mohli být pyšní, protože to znamená, že jedete v rámci Rally2. Pro moji zkušenost se to ale hodilo," bere svoji pozici pro "MAXRALLY" pozitivně jezdec. Tyto zkušenosti by se mu mohly hodit v dalším roce. Zatím však zůstává otázkou, jestli Polák pojede i v roce 2015 WRC.
"Ještě nevím, do té doby je ještě hodně času. Tento rok byl zatím dost obtížný. Není to jednoduché, uvidíme." Pokud by ale setrval, slibuje si mnohem lepší sezonu 2015: "Jsem v situaci, kdy bych využil své zkušenosti a poznatky z chyb, které stále dělám. Snažím se zlepšit a získat spohlivost. Myslím, že rychlost mám."
V rally jsou třeba zkušenosti, ty Robert zatím postrádá
Přestup ze závodních tratí na tratě rychlostních testů není vůbec jednoduchý, což si Robert uvědomuje: "Pokud bych příští rok dále jezdil rally, tak by se rozhodně jednalo jednoduší rok," zakončil momentálně až 13. jezdec MS.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?