Kubica si nechává otevřená dvířka ohledně své budoucnosti ve WRC. Polák je ale přesvědčen o tom, že pokud by v roce 2015 v MS setrval, všechno by bylo jednodušší.
Robert Kubica je rychlý, to je bez debaty, avšak spousta nehod dost ovlivňuje sezonu jezdce. Bývalý jezdec F1 havaroval také ve Finsku, takže má po 8 odjetých závodech již šest 0 na svém kontě. V sobotu a neděli jezdec Fordu Fiesta RS WRC otevíral tratě a musel je tak čistit, pro něj šlo o novou zkušenost.
"Pro mě to byla nová zkušenost otevírat tratě na šotolině. Není to nic, na co byste mohli být pyšní, protože to znamená, že jedete v rámci Rally2. Pro moji zkušenost se to ale hodilo," bere svoji pozici pro "MAXRALLY" pozitivně jezdec. Tyto zkušenosti by se mu mohly hodit v dalším roce. Zatím však zůstává otázkou, jestli Polák pojede i v roce 2015 WRC.
"Ještě nevím, do té doby je ještě hodně času. Tento rok byl zatím dost obtížný. Není to jednoduché, uvidíme." Pokud by ale setrval, slibuje si mnohem lepší sezonu 2015: "Jsem v situaci, kdy bych využil své zkušenosti a poznatky z chyb, které stále dělám. Snažím se zlepšit a získat spohlivost. Myslím, že rychlost mám."
V rally jsou třeba zkušenosti, ty Robert zatím postrádá
Přestup ze závodních tratí na tratě rychlostních testů není vůbec jednoduchý, což si Robert uvědomuje: "Pokud bych příští rok dále jezdil rally, tak by se rozhodně jednalo jednoduší rok," zakončil momentálně až 13. jezdec MS.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?