Poškozený rám Citroënu DS3 WRC okradl Madse Ostberga o možné čtvrté místo z Finské rally. Po nepovedeném vstupu do soutěže se mu dařilo zrychlovat.
V neděli, když soutěž končila, měl už Mads Ostberg 24 hodin volno. Štvanice finskými lesy skončila pro tohoto Nora předčasně - v sobotu mu zakázali další jízdu techničtí komisaři. Důvodem byly následky nešťastného dopadu po jednom ze skoků na RZ18.
"Bohůžel byla po přístání na RZ18 poškozená ochranná klec. Jsem velmi zklamaný. Start rally byl opravdu složitý, ale během soutěže jsme nalezli dobrý rytmus. S Andreasem [Mikkelsenem] a Mikko [Hirvonenem] jsme bojovali o čtvrté místo a já se na zkouškách cítil opravdu dobře," komentuje jezdec Citroënu.
Důvodem pomalého startu do soutěže bylo příliš tvrdé nastavení DS3 WRC, které pro začátek soutěže jezdec zvolil: "Během prvních kilometrů jsem byl s vozem opravdu spokojený, avšak to se bohůžel neodráželo v dostahovaných časech. Mezi zkouškami jsme vždy nastavení upravovali, ale správné řešení jsme nenalezli. Teď se musíme propracovat polem vpřed."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?