V rámci přípravy na nadcházející asfaltové soutěže MS odstartuje tento víkend Robert Kubica v Itálii. Polák se na poslední chvíli přihlásil na Rally Casentino.
MS se na konci srpna vrátí na asfalt, pojede se v Německu v okolí Trieru. Robert Kubica si na poslední chvili domluvil start na místní italské soutěži, kde si chce osvěžit asfaltové návyky. Auto má pro tuto soutěž pronajaté od italského týmu A-Style, ovšem se speciální výbavou od M-Sportu, která umožnuje řadit i při jeho handicapu.
Problém ale nastal se spolujezdcem, protože jeho stabilní parťák, Maciek Szczepaniak, je na dovolené, kterou nechtěl rušit. Proto vedle Kubici v Itálii usedne Przemek Mazur, který dříve navigoval Grzegorze Grzyba a nyní čte rozpis Maciejekovi Rzeznikovi.
Když nepočítáme Monte Carlo, tak jel Robert naposledy na asfaltu vloni ve Španělsku
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?