V rámci přípravy na nadcházející asfaltové soutěže MS odstartuje tento víkend Robert Kubica v Itálii. Polák se na poslední chvíli přihlásil na Rally Casentino.
MS se na konci srpna vrátí na asfalt, pojede se v Německu v okolí Trieru. Robert Kubica si na poslední chvili domluvil start na místní italské soutěži, kde si chce osvěžit asfaltové návyky. Auto má pro tuto soutěž pronajaté od italského týmu A-Style, ovšem se speciální výbavou od M-Sportu, která umožnuje řadit i při jeho handicapu.
Problém ale nastal se spolujezdcem, protože jeho stabilní parťák, Maciek Szczepaniak, je na dovolené, kterou nechtěl rušit. Proto vedle Kubici v Itálii usedne Przemek Mazur, který dříve navigoval Grzegorze Grzyba a nyní čte rozpis Maciejekovi Rzeznikovi.
Když nepočítáme Monte Carlo, tak jel Robert naposledy na asfaltu vloni ve Španělsku
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?