Nástupce aktuálního modelu WRC od Hyundai by měl přijít nejdříve v březnu a nebude tak samozřejmě moci odjet celou sezonu 2015. Novinky se tak plánují i pro aktuální model i20 WRC.
Hyundai chce silničního nástupce aktuální i20 prezentovat na podzim (tedy zřejmě v na autosalonu v Paříži). Jeho rallyový bráška by měl přijít v následujícím roce. Vzhledem k tomu, že bude nová i20 sloužit jako výchozí vůz pro speciál WRC, tak se malinko opozdí jeho premiéra.
Nicméně u Hyundai nechtějí marnit časem a pro začátek sezony připravují přepracovanou verzi aktuální i20. Už v průběhu této sezony využil tovární tým jednoho žolíka na technické zlepšení vozu. Další novinky by na aktuálním voze měly přijít s lednovou homologací, na kterou budou mít novinky připraveny i ostatní týmy. Až bude v průběhu roku připraveno zcela nové auto, tak jej tým nasadí.
"Homologujeme nové auto - další vývojový stupeň aktuální i20 WRC - k 1. lednu a další model - nástupce - o něco později," říká týmový šéf Michele Nandan. Objevily se už hlasy od konkurence, které tvrdí, že tento krok není úplně v souladu s pravidly. Tomu se ale Nandan diví: "Neznám nic, co by proti tomu mluvilo. Pokud to někdo vidí jinak, tak má před sebou pravděpodobně asi jiná pravidla než my."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.