Polská Rally musela čekat na svůj návrat do WRC pět let. Pro většinu jezdců tak budou tratě kompletně nové. V táboru Hyundai se na nadcházející soutěž dobře připravili.
Hyundai do Polska míří dobře připraven, na novou soutěž v MS testoval v květnu se všemi třemi posádkami. Thierry Neuville a Juho Hänninen testovali oba dva po dvou dnech, Hayden Paddon se svezl jen jeden den. Tým navíc k přípravě využil také minulou soutěž v Itálii, kde jsou tratě docela podobné.
"Polsko není novou zemí jen pro nás, ale také pro ostatní týmy. Početné zkoušky jsou dokonce kompletně nové. Jsou rychlé, ale často hodně písčité a proto bude hrát dobrá trakce důležitou roli. Kromě toho jsme mezi Argentinou a Sardinií dále vyvíjeli nastavení auta a diferenciálů. Rally nebude jednoduchá, ale chceme se učit. Cílem je opět dovést všechna tři auta do cíle," říká týmový šéf Michel Nandan.
Thierry Neuville na Sardinii vystřihl několik velmi slušných časů a v jednom měřeném testu byl dokonce nejrychlejší. "Sice nakonec vše nedopadlo dle plánu, ale v Polsku chceme profitovat ze zkušeností získaných v Itálii. Písčitý polský podklad pro mě bude novinkou. Asi dá autům docela zabrat, ale jízda v Polsku bude určitě zábava. Musíme si ale počkat, jaké bude počasí. Ale jsme připravení na jakékoliv podmínky."
I Juho Hänninen dokázal na Sardinii získat jeden nejrychlejší čas. Fin navíc dokázal se svoji i20 WRC vést soutěž Mistrovství světa, což se mu také podařilo v kariéře poprvé. Pak ale přišla jeho nehoda. "Z konce soutěže jsme byli samozřejmě zklamaní, ale o to více se teď těšíme na Polsko. Rally nebude jednoduchá, pro mnoho týmů bude novou. Ale my tam už testovali, což bude hodně nápomocné. Je skvělé, že poprvé pojedeme v Litvě. Po pozitivním startu v Itálii chceme tentokrát bezpodmínečně dojet do cíle a pomoci tak týmu v dalším vývoji auta."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.