Polská Rally musela čekat na svůj návrat do WRC pět let. Pro většinu jezdců tak budou tratě kompletně nové. V táboru Hyundai se na nadcházející soutěž dobře připravili.
Hyundai do Polska míří dobře připraven, na novou soutěž v MS testoval v květnu se všemi třemi posádkami. Thierry Neuville a Juho Hänninen testovali oba dva po dvou dnech, Hayden Paddon se svezl jen jeden den. Tým navíc k přípravě využil také minulou soutěž v Itálii, kde jsou tratě docela podobné.
"Polsko není novou zemí jen pro nás, ale také pro ostatní týmy. Početné zkoušky jsou dokonce kompletně nové. Jsou rychlé, ale často hodně písčité a proto bude hrát dobrá trakce důležitou roli. Kromě toho jsme mezi Argentinou a Sardinií dále vyvíjeli nastavení auta a diferenciálů. Rally nebude jednoduchá, ale chceme se učit. Cílem je opět dovést všechna tři auta do cíle," říká týmový šéf Michel Nandan.
Thierry Neuville na Sardinii vystřihl několik velmi slušných časů a v jednom měřeném testu byl dokonce nejrychlejší. "Sice nakonec vše nedopadlo dle plánu, ale v Polsku chceme profitovat ze zkušeností získaných v Itálii. Písčitý polský podklad pro mě bude novinkou. Asi dá autům docela zabrat, ale jízda v Polsku bude určitě zábava. Musíme si ale počkat, jaké bude počasí. Ale jsme připravení na jakékoliv podmínky."
I Juho Hänninen dokázal na Sardinii získat jeden nejrychlejší čas. Fin navíc dokázal se svoji i20 WRC vést soutěž Mistrovství světa, což se mu také podařilo v kariéře poprvé. Pak ale přišla jeho nehoda. "Z konce soutěže jsme byli samozřejmě zklamaní, ale o to více se teď těšíme na Polsko. Rally nebude jednoduchá, pro mnoho týmů bude novou. Ale my tam už testovali, což bude hodně nápomocné. Je skvělé, že poprvé pojedeme v Litvě. Po pozitivním startu v Itálii chceme tentokrát bezpodmínečně dojet do cíle a pomoci tak týmu v dalším vývoji auta."
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.