Mads Ostberg si na Sardinii vyjel druhé místo a získal tak zpět ztracenou důvěru v Citroën DS3 WRC, kterou po nehodě v Argentině ztratil.
V cíli Rally Sardegna zářil Mads Ostberg radostí. Druhé místo znamená jeho doposud nejlepší výsledek s Citroënem, ale také další věci: Vlastní silou za sebou dokázal udržet v sobotu Andrease Mikkelsena a v neděli Jariho-Mattiho Latvalu. Na ostrově ve Středozemním moři našel Nor ztracenou důvěru po argentinské nehodě.
"V Argentině jsme zažili nějaká překvapení a moje důvěra v auto nebyla moc dobrá," říkal Mads Ostberg zkraje soutěže na Sardinii a vzpomínal tím na nehodu z Argentiny, kdy najel až moc rychle na jeden z horizontu a po přistání situaci už nezvládl (více zde). "Ještě svoje auto neznám tak dobře, jako to předchozí a v Argentině jsem udělal něco, co jsem radši dělat neměl. To na této soutěži [na Sardinii] nechci zopakovat."
V Itálii se mu ale zadařilo a svoji formu bude moci potvrdit už za dva týdny v Polsku. Na testu se ale musí dobře připravit na rychlé cesty, které na posádky na severo-východě země čekají. "Uplynulý víkend ukázal, že se můžeme přimíchat [mezi špičku] a s tím jsem hodně spokojený. V Polsku jsem sice startoval už v roce 2009, ale v podstatě je to nová rally. Pokud budeme mít před soutěží dobrý test, tak si jsem jistý, že se budeme moci opět přimíchat mezi 'hamburger' Volkswagenu," věří si Mads.
Onen hamburger Volkswagenu dle Ostberga trefně vystihuje výsledky ze Sardinie. "Hamburger potřebuje čtyři přísady: maso, sýr a dva plátky chleba. Když máte ale jen tři auta, tak potřebujete ještě někoho a tentokrát jsem byl sýrem já! Příště bych chtěl být chlebem na špici, nebo masem. Celý víkend jsem na tom pracoval. Jednou jsem byl chlebem, pak masem a nakonec jsem sýrem."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?