Mads Ostberg si na Sardinii vyjel druhé místo a získal tak zpět ztracenou důvěru v Citroën DS3 WRC, kterou po nehodě v Argentině ztratil.
V cíli Rally Sardegna zářil Mads Ostberg radostí. Druhé místo znamená jeho doposud nejlepší výsledek s Citroënem, ale také další věci: Vlastní silou za sebou dokázal udržet v sobotu Andrease Mikkelsena a v neděli Jariho-Mattiho Latvalu. Na ostrově ve Středozemním moři našel Nor ztracenou důvěru po argentinské nehodě.
"V Argentině jsme zažili nějaká překvapení a moje důvěra v auto nebyla moc dobrá," říkal Mads Ostberg zkraje soutěže na Sardinii a vzpomínal tím na nehodu z Argentiny, kdy najel až moc rychle na jeden z horizontu a po přistání situaci už nezvládl (více zde). "Ještě svoje auto neznám tak dobře, jako to předchozí a v Argentině jsem udělal něco, co jsem radši dělat neměl. To na této soutěži [na Sardinii] nechci zopakovat."
V Itálii se mu ale zadařilo a svoji formu bude moci potvrdit už za dva týdny v Polsku. Na testu se ale musí dobře připravit na rychlé cesty, které na posádky na severo-východě země čekají. "Uplynulý víkend ukázal, že se můžeme přimíchat [mezi špičku] a s tím jsem hodně spokojený. V Polsku jsem sice startoval už v roce 2009, ale v podstatě je to nová rally. Pokud budeme mít před soutěží dobrý test, tak si jsem jistý, že se budeme moci opět přimíchat mezi 'hamburger' Volkswagenu," věří si Mads.
Onen hamburger Volkswagenu dle Ostberga trefně vystihuje výsledky ze Sardinie. "Hamburger potřebuje čtyři přísady: maso, sýr a dva plátky chleba. Když máte ale jen tři auta, tak potřebujete ještě někoho a tentokrát jsem byl sýrem já! Příště bych chtěl být chlebem na špici, nebo masem. Celý víkend jsem na tom pracoval. Jednou jsem byl chlebem, pak masem a nakonec jsem sýrem."
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.