Felipe Massa, současný pilot týmu Williams, má za to, že jeho bývalý rival z F1, Robert Kubica, nedělá dobře, když jezdí rally. Polák byl považován za budoucího šampiona F1 až do osudné Ronde di Andora Rally v roce 2011, kdy po těžké nehodě málem přišel o ruku.
Vítěz Grand Prix Kanady 2008 byl spojován po s návratem do Ferrari po svém uzdravení. Polák se však rozhodl pokračovat ve svoji kariéře v rally, přitom testoval na simulátoru Mercedesu monopost F1 (zajímavý článek na toto téma si můžete přečíst zde) nebo se účastnil zimních testů DTM s vozem C-Klasse AMG Coupé DTM.
Přednost dostala rally, konkrétně MS v automobilových soutěžích. Po loňském titulu ve WRC2 přišel letos přestup do elitní kategorie WRC. Felipe Massa, který měl podle dřívějších spekulací přijít o místo u Ferrari právě ve prospěch Kubici, prohlásil, že Robert "hodně riskuje", když se rozhodl pokračovat v tomto oboru motorsportu.
"Je skvělým jezdcem, ale nemyslím si, že dělá správně," odpověděl na otázku Autosportu."Nemyslím si, že rally je pro něj tím pravým. Znám ho od doby, kdy byl malé dítě a jezdil Formuli Renault. Od té nehody jsem jej neviděl, protože se v prostředí F1 neukazuje."
Massa v těsném závěsu za Kubicou v Malajsii v roce 2010
"Myslím ale, že s rally hodně riskuje. Pro něj by bylo lepší jezdit DTM, v tom má zkušenosti, tomu rozumí. Rally je pro nás hodně odlišná. Vím, že má se svou rukou velký problém v F1, ale snad jsou zde jiné šampionáty, které by mohl jezdit. Zvláště když pořád vidíte, jak v rally bourá. Upřímně, kdybych byl ním, tak bych tam nebyl."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?