Mads Ostberg by měl být plně fit pro nadcházející Rally Sardinia. Nor se zotavuje ze zranění palce, které jej donutilo v poslední etapě Argentinské rally vzdát.
Ten si zranil ve svém Citroënu DS3 WRC při nehodě během prvního dne a tvrdém dopadu. Poté v průběhu soutěže dostával přes volant do palce další rány, což mu určitě moc nepřidalo. "Palec už je lepší. V Oslu jsem byl u specialisty, který se mi na něj podíval. Naštěstí nenašel nic speciálního, zdá se, že šlo o malou frakturu, ale nic zvláštního.
Říkal, že to zabere tak dva až tři týdny, než se to uzdraví. Zatím to se to zotavuje dobře, takže před Itálií nemám žádné obavy." Citroën nemá v plánu žádný test před Sardinií, a tak má Ostberg další zhruba týden na léčbu navíc: "Na Itálii jsme testovali před Argentinou. Takže budu pracovat jen na rozpisu a trénovat budu doma.
Na Sardinii jel Ostberg už v roce 2009, tehdy s privátní Imprezou WRC
Věřím si, je to rally, kterou mám rád. Navíc test, který jsme absolvovali, byl velmi pozitivní. Na tuhle soutěž se už těším nějakou dobu." V době od Argentiny se navíc Mads také zúčastnil v norské televizi kuchařské show ‘Celebrity Masterchef’. Vaření jezdci Citroënu jde, už v roce 2013 vyhrál podobnou soutěž s názvem 'Večeřte se mnou'.
"Nemohu o tom moc mluvit, protože soutěž stále běží, ale je to velká výzva. OK, mám několik druhů jídel, které opravdu rád vařím a umím udělat mnoho různých jídel, ale zde nevíte, co budete dělat, dokud nezačnou hodiny tikat. Kdo ví, pokud dostanu šanci, tak bych mohl zkusit týmu na Sardinii něco uvařit."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.