Mads Ostberg by měl být plně fit pro nadcházející Rally Sardinia. Nor se zotavuje ze zranění palce, které jej donutilo v poslední etapě Argentinské rally vzdát.
Ten si zranil ve svém Citroënu DS3 WRC při nehodě během prvního dne a tvrdém dopadu. Poté v průběhu soutěže dostával přes volant do palce další rány, což mu určitě moc nepřidalo. "Palec už je lepší. V Oslu jsem byl u specialisty, který se mi na něj podíval. Naštěstí nenašel nic speciálního, zdá se, že šlo o malou frakturu, ale nic zvláštního.
Říkal, že to zabere tak dva až tři týdny, než se to uzdraví. Zatím to se to zotavuje dobře, takže před Itálií nemám žádné obavy." Citroën nemá v plánu žádný test před Sardinií, a tak má Ostberg další zhruba týden na léčbu navíc: "Na Itálii jsme testovali před Argentinou. Takže budu pracovat jen na rozpisu a trénovat budu doma.
Na Sardinii jel Ostberg už v roce 2009, tehdy s privátní Imprezou WRC
Věřím si, je to rally, kterou mám rád. Navíc test, který jsme absolvovali, byl velmi pozitivní. Na tuhle soutěž se už těším nějakou dobu." V době od Argentiny se navíc Mads také zúčastnil v norské televizi kuchařské show ‘Celebrity Masterchef’. Vaření jezdci Citroënu jde, už v roce 2013 vyhrál podobnou soutěž s názvem 'Večeřte se mnou'.
"Nemohu o tom moc mluvit, protože soutěž stále běží, ale je to velká výzva. OK, mám několik druhů jídel, které opravdu rád vařím a umím udělat mnoho různých jídel, ale zde nevíte, co budete dělat, dokud nezačnou hodiny tikat. Kdo ví, pokud dostanu šanci, tak bych mohl zkusit týmu na Sardinii něco uvařit."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?