VIDEO z testu v Polsku; V Argentině posbíral Hyundai další cenné zkušenosti, které chce v budoucnu využít. Na Sardinii se opět dočkáme tří aut.
V Argentině zažil tým Hyundai vrcholy a pády. Thierry Neuville zajel na superspeciálce druhé etapy nejrychlejší čas a v cíli byl 5. Naproti tomu i20 WRC Daniho Sorda se neustále potýkala s problémy technického rázu. Španěl tak odjel s prázdnou.
"Nám bylo dopředu jasné, že se může jednat o velmi těžkou rally. Neměli jsme totiž možnost na místě testovat. Nepovedlo se nám odjet celou vzdálenost bez problémů," začal Michel Nandan, šéf korejského týmu, který má centrálu v německém Alzenau. Pro něj byl start v Argentině ale hlavně dalším velkým testem.
"Naše letošní angažmá ve WRC je proto, abychom sbírali zkušenosti. Celkově to byla [Argentina] soutěž s vrcholy a pády. Hodně jsme se toho naučili a tým odvedl dobrou práci. Důležité je, že spolupráce uvnitř týmu byla skvělá."
Hyundai se již soustředí na výzvy, které před ním stojí. Další soutěží je Italská rally na Sardnii. Tým po Argentině opět přiveze do dějiště soutěže tři vozy. Vedle Neuvillea se představí Juho Hänninen a Hayden Paddon.
"Víme, že i20 WRC může být rychlá. Navíc se nám už podařilo identifikovat oblasti, kde je možné spolehlivost auta vylepšit," hledí tým do budoucnosti s optimismem. Momentálně je tým v Polsku, kde jako první tovární tým začal s testy na místní soutěž.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?