Šéf Peugeot sportu, Bruno Famin, zpochybňuje hodnotu, kterou značky účastníci se WRC za svoje investované peníze dostanou. Famin vylučuje, že by se Peugeot mohl do WRC vrátit.
"Soutěžit ve WRC na standardní úrovni by nás stálo zhruba 40 milionů EUR. My těchto 40 milionů EUR nemáme. Ale i pokud bychom tuto částku měli, stálo by to za to? Volkswagen do šampionátu přišel a hodně zde zainvestoval, ale z toho co slyším, tak nejsou v Německu zcela spokojeni s návratností investice.
Takže to [vstup do WRC] není naším plánem," odmítá Bruno Famin spekulace, že by třeba Peugeot mohl po roce 2015 nahradit Citroën ve WRC. Podle něj je lepší cesta než WRC světový rallycross - Peugeot se spojil s týmem Hansen Motorsport, který nasazuje 208 RX Supercar.
"Současné WRC není dobře vidět. Rallycross je mnohem lepší. Letos se pojede v Argentině, Kanadě, Turecku a později i v Rusku. Abych byl upřímný, pro WRC vidím dost složitou budoucnost." Peugeot by se do WRC vrátil jedině za předpokladu, že by se šampionát výrazně změnil.
Problémem WRC jsou, mimo jiné, moc drahé vozy, Peugeot by si představoval náklady na úrovni R5
"Potřebovali byste vozy, které jsou výrazně levnější než současné stroje - něco jako R5 - a celá soutěž by se musela smrsknout do třech dní. Navíc by bylo zapotřebí zahrnout několik soutěží na nových, rozrůstajících se trzích. Navíc by byl zapotřebí opravdový promotér, který by dostal tuto podívanou do televize. Momentálně WRC nikdo nevidí. Doufám, že se tyto věci změní."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?