Šéf Peugeot sportu, Bruno Famin, zpochybňuje hodnotu, kterou značky účastníci se WRC za svoje investované peníze dostanou. Famin vylučuje, že by se Peugeot mohl do WRC vrátit.
"Soutěžit ve WRC na standardní úrovni by nás stálo zhruba 40 milionů EUR. My těchto 40 milionů EUR nemáme. Ale i pokud bychom tuto částku měli, stálo by to za to? Volkswagen do šampionátu přišel a hodně zde zainvestoval, ale z toho co slyším, tak nejsou v Německu zcela spokojeni s návratností investice.
Takže to [vstup do WRC] není naším plánem," odmítá Bruno Famin spekulace, že by třeba Peugeot mohl po roce 2015 nahradit Citroën ve WRC. Podle něj je lepší cesta než WRC světový rallycross - Peugeot se spojil s týmem Hansen Motorsport, který nasazuje 208 RX Supercar.
"Současné WRC není dobře vidět. Rallycross je mnohem lepší. Letos se pojede v Argentině, Kanadě, Turecku a později i v Rusku. Abych byl upřímný, pro WRC vidím dost složitou budoucnost." Peugeot by se do WRC vrátil jedině za předpokladu, že by se šampionát výrazně změnil.
Problémem WRC jsou, mimo jiné, moc drahé vozy, Peugeot by si představoval náklady na úrovni R5
"Potřebovali byste vozy, které jsou výrazně levnější než současné stroje - něco jako R5 - a celá soutěž by se musela smrsknout do třech dní. Navíc by bylo zapotřebí zahrnout několik soutěží na nových, rozrůstajících se trzích. Navíc by byl zapotřebí opravdový promotér, který by dostal tuto podívanou do televize. Momentálně WRC nikdo nevidí. Doufám, že se tyto věci změní."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?