Mads Ostberg, tovární jezdec Citroënu, byl nucen odstoupit z poslední etapy Argentinské rally kvůli bolestem. Podle svého týmu byl měl být jezdec pro Italskou rally, která se jede příští měsíc, v pořádku.
Problémy Madse Ostberga s bolestí ruky začaly po páteční nehodě, kdy se jezdec do poslední chvíle snažil korigovat nehodu a přes volant dostal do ruky tvrdou ránu. Situaci nevylepšil ani dopad po jednom ze včerejších skoků, kdy dostala pochroumaná ruka jezdce další ránu srkze volant.
V sobotu večer ještě Nor na twitter napsal: "Pojedu do doby, než mi palec upadne". Nakonec byla ale posádka donucena vzdát před dnešní poslední zkouškou, tedy po RZ13. Dnešní rychlostní zkoušky odjel Osberg prakticky jen pomocí jedné ruky.
Marek Nawarecki, který o víkendu zastupoval Yvese Mattona ve vedení týmu Citroën Racing, večer sdělil, že zranění nejsou vážná: "Prvotní testy ukazují na to, že zranění nejsou vážná. Teď bude nějaký čas odpočívat a nechá ho [palec] v klidu, pak zahájí přípravu na Sardinii."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.