Mads Ostberg, tovární jezdec Citroënu, byl nucen odstoupit z poslední etapy Argentinské rally kvůli bolestem. Podle svého týmu byl měl být jezdec pro Italskou rally, která se jede příští měsíc, v pořádku.
Problémy Madse Ostberga s bolestí ruky začaly po páteční nehodě, kdy se jezdec do poslední chvíle snažil korigovat nehodu a přes volant dostal do ruky tvrdou ránu. Situaci nevylepšil ani dopad po jednom ze včerejších skoků, kdy dostala pochroumaná ruka jezdce další ránu srkze volant.
V sobotu večer ještě Nor na twitter napsal: "Pojedu do doby, než mi palec upadne". Nakonec byla ale posádka donucena vzdát před dnešní poslední zkouškou, tedy po RZ13. Dnešní rychlostní zkoušky odjel Osberg prakticky jen pomocí jedné ruky.
Marek Nawarecki, který o víkendu zastupoval Yvese Mattona ve vedení týmu Citroën Racing, večer sdělil, že zranění nejsou vážná: "Prvotní testy ukazují na to, že zranění nejsou vážná. Teď bude nějaký čas odpočívat a nechá ho [palec] v klidu, pak zahájí přípravu na Sardinii."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?