Hyundai vysvětluje důvody pátečního odstoupení u obou vozů

Hyundai
Hyundai, foto: Facebook (Hyundai Motorsport)
iM2 10. května 2014 10:48
Sdílej:

Mechanici Hyundai pracovali přes tvrdě na tom, aby odstranili problémy s motory, které zastavili oba jezdce týmu na poslední zkoušce dne.

Dani Sordo měl problémy již na RZ2, kde se hadice, která spojuje turbo a chladič, uvolnila. Výsledkem byl pokles tlaku turba. Na přejezdu k RZ3 se posádka pokusila vůz opravit, avšak bezvýsledně, což vyústilo v další masivní ztrátu na RZ3. V odpolední sekci zastavily problémy s výfukem posádku na trati RZ5.

"Pro nás to byl hodně frustrující den. Tým odvedl skvělou práci, aby připravil i20 WRC pro start do dalšího dne," řekl Dani Sordo ve večerním servisu. Také kolega Thierry Neuville měl problémy na poslední zkoušce dne: "Najednou jsem ztratil výkon, museli jsme zastasvit, abychom nepoškodili auto. Je to pochopitelně velká škoda, ale tohle je pro nás velký test. Věřím, že v sobotu budeme mít opět dobrou rychlost."

A co na první den říká týmový šéf, Michel Nandan? "Pochopitelně jsme velmi zklamaní, že byly oba vozy nuceny odpoledne odstoupit. Věděli jsme, že tato rally bude těžká, protože jsme neměli šanci zde testovat, takže jsme ani nečekali, že to vše šlo bez problémů. Nicméně naše letošní účast ve WRC je o učení se během soutěží. Dnes jsme se účastnili jedněch z nejtěžších zkoušek, které jsme viděli, takže to pro naše auto byl tvrdý test, stejně jako tomu bylo i pro zkušenější týmy. 

Jak Thierry tak Dani odvedli na těch těžkých zkoškách skvělou práci a opravdu ukazují týmového ducha. Tímto společným přístupem se naučíme nejvíc z tak těžkých dní plných zklamání jako byl tento. Tým odvádí skvělou práci v opravě vozu Daniho a jsem si jistý, že jakmile dorazí do servisu auto Thierryho, tak udělají to stejné." My teď už můžeme potvrdi, že obě auta na startu dnešní etapy uvidíme.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.