Na Azorských ostrovech budou tovární posádky Škody Motorsport chybět, nicméně na Seppa Wieganda a Esapekku Lappiho se můžeme těšit na belgické Ypres Rally.
Po čtyřech soutěžích ME vede jezdec Škodovky, Esapekka Lappi průběžné hodnocení. To Sepp Wiegand, který jede v barvách Škoda Auto Deutschland, je za jezdcem Peugeotu, Craigem Breenem, třetí. Craig se soutěže na Azorech zúčasní, ale jezdci Škody ne, na české vozy, které jsme mohli vidět minulý týden v Krumlově, si musíme počkat až na Ypres.
"Naším dalším startem v ERC bude Belgie, kde se na Ypres Rally do akce zapojí naši mladí jezdci Esapekka Lappi a Sepp Wiegand," potvrdil šéf Škody Motorsport, Michal Hrabánek. Pro Škodu byla dosavadní účast v letošním ERC velmi úspěšná, když jsme mohli tovární Fabie vidět v Lotyšsku, Řecku a Severním Irsku. Lappi získal vítězství v Lotyšsku a Severním Irsku, na Acropolis byl čtvrtý. Wiegand byl čtvrtý v Lotyšsku, vypadl v Řecku a na 'Circuit of Ireland' byl druhý.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.