V nadcházející soutěži v Portugalsku pojedou poprvé tři vozy Hyundai i20 WRC, avšak do zámoří tým vyšle pouze dvě posádky, ostatně jak se čekalo.
Jistý start měla hned od začátku jednička týmu, Thierry Neuville. S druhou i20 WRC pojede Juho Hänninen. Fin tedy dostává šanci ve druhé po sobě jdoucí soutěži a na šotolině si docela věří. Bývalý tovární jezdec Škody Motorsport by chtěl držet podobné tempo, jako kolega Neuville.
"V Portugalsku pojedu s i20 WRC poprvé na šotolině. Vloni jsem s týmem absolvoval dost testů a na tuto soutěž se speciálně přiravoval. Z auta mám dobrý pocit a myslím, že jsme pro tuto rally [Portugalsko] našli dobré nastavení. Našim cílem je přirozeně dojet do cíle, to je jisté," přiznává závodnické chutě Juho Hänninen.
"Byli bychom ale také moc rádi, kdyby se nám povedlo docílit dobrých časů na RZ a ve výsledku si z Portugalska odvezli dobrý výsledek." Původně se spíš mělo za to, že v zámoří pojede za tým Chris Atkinson, který má s těmito soutěžemi větší zkušenosti. Jestli za rozhodnutím stál výkon Australana z Mexika se může jen spekulovat.
Ve Fafe bude reprezentovat tým Sordo, vloni v Portugalsku do havárie bojoval s Ogierem o vítězství
O víkendu se jede Rallysprint ve Fafe, kde bude tým zastupovat Dani Sordo: "Absolvovali jsme dvoudenní šotolinový test. Rallysprint ve Fafe nám ale dává další příležitost ujet s vozem na nezpevněném povrchu cenné kilometry. Rally v Portugalsku mám moc rád a v minulosti jsem zde zajel nějaké dobré výsledky."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?