Šéf týmu Hyundai, Michel Nandan, prozradil, že jeho tým neplánuje nasadit žádné inovace do motoru vozu i20 WRC dříve, než v druhé polovině roku.
Thierry Neuville zkraje tohoto měsíce vybojoval pro Hyundai první podium ve WRC v historii. Belgičan se však zároveň nechal slyšet, že tým potřebuje zlepšit výkonnost auta. "Musíme učinit pár dalších kroků. Ano, v Mexiku jsme byli třetí, ale musíme být realisté a přiznat si, že musíme zlepšit výkonnost vozu," říká Thierry Neuville.
"V soutěži jsme zaznamenali hodně výpadků, bez nich bychom byli pátí. Ale na autě pracujeme nepřetržitě a novinky nasazujeme průběžně," říká vice-mistr světa. Šéf týmu, Nandan, odmítl být konkrétní ohledně novinek, které by se na auto měly dostat. Výraznou změnu v oblasti motoru může tým využít pouze díky třem 'žolíkům', které na sezonu má.
"Momentálně testujeme motor na testovací stolici a zvažujeme možnosti. Děláme obecné změny na výkonu a pak se rozhodneme, kterým směrem se vydáme. Dívali jsme na možnosti změny software a hardware motoru, ale nevidím jako reálné, že by na ně došlo před polovinou sezony," řekl Michel Nandan.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.