Hyundai nestihne vylepšit motor dříve než v druhé polovině roku

Hyundai
Hyundai, foto: Facebook (Hyundai Motorsport)
iM2 20. března 2014 17:30
Sdílej:

Šéf týmu Hyundai, Michel Nandan, prozradil, že jeho tým neplánuje nasadit žádné inovace do motoru vozu i20 WRC dříve, než v druhé polovině roku.

Thierry Neuville zkraje tohoto měsíce vybojoval pro Hyundai první podium ve WRC v historii. Belgičan se však zároveň nechal slyšet, že tým potřebuje zlepšit výkonnost auta. "Musíme učinit pár dalších kroků. Ano, v Mexiku jsme byli třetí, ale musíme být realisté a přiznat si, že musíme zlepšit výkonnost vozu," říká Thierry Neuville.

"V soutěži jsme zaznamenali hodně výpadků, bez nich bychom byli pátí. Ale na autě pracujeme nepřetržitě a novinky nasazujeme průběžně," říká vice-mistr světa. Šéf týmu, Nandan, odmítl být konkrétní ohledně novinek, které by se na auto měly dostat. Výraznou změnu v oblasti motoru může tým využít pouze díky třem 'žolíkům', které na sezonu má.

"Momentálně testujeme motor na testovací stolici a zvažujeme možnosti. Děláme obecné změny na výkonu a pak se rozhodneme, kterým směrem se vydáme. Dívali jsme na možnosti změny software a hardware motoru, ale nevidím jako reálné, že by na ně došlo před polovinou sezony," řekl Michel Nandan. 

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.