Šéf týmu Hyudani, Michel Nandan, popisuje první podium korejské značky ve WRC jako 'nesmírně významné' pro celý tým.
Thierry Neuville dojel i přes pozdější drama při návratu do servisu po poslední RZ (informovali jsme v neděli v rubrice Ve zkratce) v teprve třetí soutěži pro vůz i20 WRC na třetím místě. Jeho týmový kolega pro tuto soutěž, Chris Atkinson, byl sedmý poté, co musel bojovat s velkými problémy hned na první zkoušce soutěže a pak i během prvního dne. V Mexiku to také bylo poprvé, co oba vozy týmu zvládly odjet celou závodní vzdálenost.
"Náš tým je stále velice mladý, takže tento výsledek je pro nás nesmírně významný. Pořád se učíme a hodně na to tlačíme jak na trati tak i v továrně v Alzenau. WRC program je velkou výzvou a my se do něj pustili s velmi napjatým časovým plánem. Tento výsledek je velkým zadostiučiněním za množství tvrdé práce a odhodlání, takže moje díky musí jít k celému týmu v Alzenau a také k našim kolegům v Namyang R&D centru v Koreji," říká Michel Nandan, šéf týmu Hyundai Motorsport.
A co na výsledek říká hlavní hvězda týmu, Thierry Neuville? "Věděli jsme, že to bude těžké. Měli jsme ale víkend bez problémů až na tu poslední zkoušku. Rychlostně jsme na Volkswagen neměli, ale věděli jsme, že budeme mít problémy s teplotou a výškou. Od týmu to byla skvělá práce a stále se zlepšujeme. Je to pro nás speciální, viděl jsem, že tým byl hodně šťastný. Na posledních dvou rallych jsme měli dva neuspokojivé výsledky, ale tady jsme s oběma vozy v cíli. Víme, že se zlepšíme a teď jsme více motivováni pro naši práci."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?