Šéf týmu Hyudani, Michel Nandan, popisuje první podium korejské značky ve WRC jako 'nesmírně významné' pro celý tým.
Thierry Neuville dojel i přes pozdější drama při návratu do servisu po poslední RZ (informovali jsme v neděli v rubrice Ve zkratce) v teprve třetí soutěži pro vůz i20 WRC na třetím místě. Jeho týmový kolega pro tuto soutěž, Chris Atkinson, byl sedmý poté, co musel bojovat s velkými problémy hned na první zkoušce soutěže a pak i během prvního dne. V Mexiku to také bylo poprvé, co oba vozy týmu zvládly odjet celou závodní vzdálenost.
"Náš tým je stále velice mladý, takže tento výsledek je pro nás nesmírně významný. Pořád se učíme a hodně na to tlačíme jak na trati tak i v továrně v Alzenau. WRC program je velkou výzvou a my se do něj pustili s velmi napjatým časovým plánem. Tento výsledek je velkým zadostiučiněním za množství tvrdé práce a odhodlání, takže moje díky musí jít k celému týmu v Alzenau a také k našim kolegům v Namyang R&D centru v Koreji," říká Michel Nandan, šéf týmu Hyundai Motorsport.
A co na výsledek říká hlavní hvězda týmu, Thierry Neuville? "Věděli jsme, že to bude těžké. Měli jsme ale víkend bez problémů až na tu poslední zkoušku. Rychlostně jsme na Volkswagen neměli, ale věděli jsme, že budeme mít problémy s teplotou a výškou. Od týmu to byla skvělá práce a stále se zlepšujeme. Je to pro nás speciální, viděl jsem, že tým byl hodně šťastný. Na posledních dvou rallych jsme měli dva neuspokojivé výsledky, ale tady jsme s oběma vozy v cíli. Víme, že se zlepšíme a teď jsme více motivováni pro naši práci."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?