Hyundai nasadí při Rally Portugal tři vozy. Nominováni na body budou Thierry Neuville a Juho Hänninen, se třetím autem pojede Dani Sordo. Tým plánuje také start na Rallysprintu ve Fafe.
Hyundai zvyšuje obrátky. Týmu se podaří dokonce ještě dříve, než původně zamýšlel, nasadit třetí auto. Poprvé se dočkáme třech i20 WRC na startu již v Portugalsku (začátek dubna). Po návratu do Evropy budou pro tým sbírat zkušenosti Thierry Neuville, Juho Hänninen a Dani Sordo.
Nasazení tří aut právě v Portugalsku bude o to lepší, že je tato soutěž považována obecně za první měřítko výkonnosti po třech úvodních specifikých podnicích. "V Thierrym, Juhovi a Danim máme pro tuto soutěž optimální jezdeckou sestavu. Jejich zkušenosti nám při dalším vývoji vozu i20 WRC pomohou," říká týmový šéf, Michel Nandan.
Tým pojede také Rallysprint ve Fafe, který pojme jako přípravu na soutěž. Týden před startem soutěže opět vyjedou vozy týmů na tradiční, 6,3 kilometru dlouhou, zkoušku, na které se dříve jezdilo MS. Na jezdce čekají tři průjezdy tímto testem, nejrychlejší vítězí.
"Je to velkolepá příležitost, jak navnadit fanoušky na jejich domácí soutěž MS. Legendární zkouška opět zažije souboj vozů WRC," uzavírá Nandan.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.