Mads Ostberg ve Švédsku dosáhl na svoje první podium pro Citroën. Po přizpůsobení svého jezdeckého stylu se mu s DS3 WRC začíná dařit stále více.
Druhá rally v novém týmu a hned první podium. Po zisku čtvrtého místa na Rally Monte Carlo dojel Nor ve Švédsku třetí. Během soutěže se hodně zlepšoval a ke konci mu nechybělo moc ani na celkově druhého Andrease Mikkelsena. Navíc zajel nejrychlejší čas na 24. zkoušce, která byla Power Stage, a tak si připsal ještě další 3 body.
"Byl to dobrý víkend," začíná Mads Ostberg, ve středu večer ale soutěž nezačla dle jeho představ. "Ze začátku jsem ale byl trochu překvapený, protože jsem hned na první zkoušce neměl ten správný pocit a rozuměl jsem, že by bylo hodně těžké naplnit můj sen o vítězství. Na autě jsme zkoušeli nějaké nové věci, kromě toho jsem během víkendu musel přizpůsobit můj jezdecký styl. Upřímně řečeno jsem ho během těchto tří dní úplně změnil."
A co na výkon svého pilota říká šéf týmu, Yves Matton? "Více než výsledek na mě zapůsobilo, jak k této rally přistoupil. Změnil svůj jezdecký styl a o krok se přiblížil tomu, aby z DS3 WRC dostal vše. Hodně s týmem pracoval a jeho časy během rally byly hodně povzbudivé."
Za vítězství na Power Stage může Ostberg děkovat špatnému rozhodnutí. "Přijeli jsme na mezičas, který byl podle mého názoru špatně. Ukázal plus tři sekundy a já si řekl: 'Jsem až moc pomalý'. A tak jsem přidal na tempu a nakonec jsem skončil první. Myslím ale, že mezičas byl špatný, možná jsme až moc atakovali." S odstupem času ale můžeme říci, že mezičas byl dobrý, když na druhém průjezdovém bodě Ostberg ztrácel na Ogiera tři sekundy.
Ostberg dodává: "Byl to skvělý víkend, i když jsme doufali v něco víc. Nakonec jsem se třetí pozicí spokojený. Časy na zkouškách a tři body z Power Stage byly hodně dobré. Teď toho o autě vím o hodně více a rozumím mu lépe, ale je před námi ještě práce, protože se v autě necítím ještě úplně dobře. Nemohl jsem ještě úplně přizpůsobit svůj jezdecký styl a ještě jsem nenašel perfektní set-up. Pomalu budeme dobrými kolegy," míní Nor o něm a jeho Citroënu DS3 WRC.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.