Hyundai: Výkonnost se ukáže až v Portugalsku

Hyundai
Hyundai, foto: Facebook (Hyundai Motorsport)
iM2 6. února 2014 11:40
Sdílej:

Hyundai chce začít posuzovat výkonnost svého vozu i20 WRC až na základě výsledků z Rally Portugal.

Vozy Hyundai odstartovaly do druhé soutěže seriálu MS. O výkonnosti nových vozů toho vzhledem k brzkému výpadku na Rally Monte Carlu moc nevíme. V době, kdy vozy ještě jely, navíc panovaly velmi obtížné povětrnostní podmínky, kdy záleželo na volbě pneumatik, a tak vyvozování jakýchkoliv závěrů bylo velmi obtížné.

Šéf týmu, Michel Nandan, chce tedy s hodnocením počkat, až se WRC dotane na 'normální' povrch - tedy šotolinu. "Podle prvních třech soutěží se dá výkonnost jen velmi těžko odhadovat. Na nich hraje velmi důležitou roli počasí," říká pro Autosport. "Může se na nich stát všechno," říká ze zkušeností.

Rally Monte Carlo je kapitolou sama pro sebe, ve Švédsku se jede na sněhu a ledu a v Mexiku zase hrají vysoké nadmořské výšky velkou roli, protože motory ztrácejí svůj výkon. První 'normální' rally roku je tedy až ta v Portugalsku. Proto až ona bude opravdovým měřítkem pro zbytek roku.

"My se zatím soustředíme na průběh výkonu motoru a pracujeme na zlepšení spolehlivosti. Výkonnost nás zatím nezajímá. Tu budeme moci lépe posoudit až v Portugalsku." Podle nepotvrzených spekulací by měl být v Portugalsku druhým jezdcem Hyundai Dani Sordo.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.