Ostberg považuje výsledek z Monte Carla za malé vítězství

Ostberg, Mads
Ostberg, Mads, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 , Joel Martin 23. ledna 2014 15:33
Sdílej:

Madsi Ostbergovi dodává 4. místo z Rally Monte Carlo hodně důvěry do zbytku sezony. U Citroënu se Nor cítí hodně dobře.

Pro Madse Ostberga znamená 4. místo z první soutěže roku velkou motivaci pro zbytek roku, zvláště poté, co rok 2013 neproběhl podle jeho představ. Nejdůležitěší byla z pohledu Nora první etapa, kde se i přes špatnou volbu pneumatik udržel na trati: "Čtvrtek byl dobrý den. Za těchto obtížných podmínek jsme se toho hodně naučili. Dopoledne jsme sice netrefili správné obutí, ale neztratili jsme mnoho.

Udělali jsme sice pár chyb, ale nebyly natolik velké, aby nás vyřadily ze soutěže. Víme, že dokážeme jet rychle, ale musíme být opatrní. Dopoledne [ve čtvrtek], když byly podmínky hodně obtížné, jsme byli možná až moc opatrní. Odpoledne už jsem cítil, jak jsme zrychlili. Výsledek je pro mě jako malé vítězství, moc děkuji svému skvělému týmu. Moc nám pomohl dosáhnou tohoto výsledku. Neudělali jsme ani žádnou chybu přesto, že podmínky byly obtížné."

"Vím, že jsme na některých zkouškách mohli jet rychleji, ale nechtěli jsme naši pozici kvůli zbytečné chybě ztratit," zakončil Mads Ostberg. Šéf týmu Citroën, Yves Matton, byl s výkonem předvedeným na Monte Carlu hodně spokojen: "Řekli jsme našim posádkám, že nechceme, aby za těžkých podmínek riskovali. Jeli rozumně a drželi se našich pokynů. Zatlačili jen tehdy, když se na to cítily.

Mads zvládl velmi dobře Rally Monte Carlo, čeho se od něj dočkáme ve Švédsku?

Tento výkon je motivujícím startem do sezony. O rychlosti Krise víme. O víkendu ale ukázal, že dokáže i dojet do cíle. To by mohl být důležitý stavební kámen pro zbytek sezony. Mads se na asfaltu necítí moc dobře a na DS3 WRC si musel teprve zvykat. Během shakedownu se s autem za podobných podmínek svezl poprvé, ale přitom v soutěži zajížděl velmi dobré časy."

Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.