O služby Roberta Kubici je zájem a to i přesto, že Polák nemá zkušeností s vozy kategorie World Rally Car zrovna na rozdávání. Pro týmy ale může být zajímavá už pozornost, kterou na sebe díky angažování Poláka přitáhnou.
Týmy MS musejí do pátku oznámit svoje jezdecké složení na sezonu 2014. Nevyřešených otázek je stále ještě dost. Momentálně se zdají být všechna tovární místa u Citroënu i Fordu ještě volná. Jedním z klíčových lidí na jezdeckém trhu je Robert Kubica, který by mohl dost dobře jezdit jak za francouzský tak i anglický tým. To, že je rychlý, dokázal už v uplynulé sezoně, jeho zaměstnání by pro tým navíc mohlo znamenat velký mediální zájem.
"Robert je nažhavený na úspěch a něco takového nevidíte u každého jezdce," řekl šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, pro britský Autosport. Brit je dokonce přesvědčený, že by Polák mohl jeho tým vést a to i přesto, že v MS odjel na volantem vozu kategorie WRC pouze jediný start, ve kterém navíc dvakrát havaroval. "Opravdu věřím, že na to má."
Wison, který již v minulosti vychoval spoustu špičkových soutěžáků ve WRC, by Polákovi rád poskyt odpovídající vybavení. "Bylo by to pro nás fantastické, kdybychom ho mohli dostat a nepochybně by odvedl skvělou práci týmové jedničky." Nedostatečné zkušenosti pro Wilsona nehrají roli: "Musíte se podívat na letošní sezonu. V Thierry Neuvillovi jsme měli jezdce s málo zkušenostmi a nakonec byl v šampionátu druhý."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?