O služby Roberta Kubici je zájem a to i přesto, že Polák nemá zkušeností s vozy kategorie World Rally Car zrovna na rozdávání. Pro týmy ale může být zajímavá už pozornost, kterou na sebe díky angažování Poláka přitáhnou.
Týmy MS musejí do pátku oznámit svoje jezdecké složení na sezonu 2014. Nevyřešených otázek je stále ještě dost. Momentálně se zdají být všechna tovární místa u Citroënu i Fordu ještě volná. Jedním z klíčových lidí na jezdeckém trhu je Robert Kubica, který by mohl dost dobře jezdit jak za francouzský tak i anglický tým. To, že je rychlý, dokázal už v uplynulé sezoně, jeho zaměstnání by pro tým navíc mohlo znamenat velký mediální zájem.
"Robert je nažhavený na úspěch a něco takového nevidíte u každého jezdce," řekl šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, pro britský Autosport. Brit je dokonce přesvědčený, že by Polák mohl jeho tým vést a to i přesto, že v MS odjel na volantem vozu kategorie WRC pouze jediný start, ve kterém navíc dvakrát havaroval. "Opravdu věřím, že na to má."
Wison, který již v minulosti vychoval spoustu špičkových soutěžáků ve WRC, by Polákovi rád poskyt odpovídající vybavení. "Bylo by to pro nás fantastické, kdybychom ho mohli dostat a nepochybně by odvedl skvělou práci týmové jedničky." Nedostatečné zkušenosti pro Wilsona nehrají roli: "Musíte se podívat na letošní sezonu. V Thierry Neuvillovi jsme měli jezdce s málo zkušenostmi a nakonec byl v šampionátu druhý."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?