Podle informací francouzského serveru AUTOhebdo bude Robert Kubica i před sezonou WRC roku 2014 vybírat mezi Citroënem a M-Sportem.
Na podzim roku 2012 Robert Kubica hodně dlouho vybíral mezi nabídkami M-Sportu a Citroën Racingu týkajících se sezony 2013. O jedenáct měsíců později je Polák dle Francouzů opět ve stejné situaci a vybírá mezi Fiestou RS WRC a Citroënem DS3 WRC. Dle jejich zdrojů se měl totiž Malcolm Wilson dotazovat na FIA na možnost povolení přestavby Fiesty tak, aby bylo možno řadit pod volantem.
Jen dodejme, že Robert Kubica o uplynulém víkendu poprvé zkusil aktuální vůz specifikace WRC v ostré soutěži, doposud totiž závodil pouze se staršími speciály kategorie WRC - Subaru a Citroën. Polák by se také právě v těchto chvílích měl rozhodovat, co bude v příští sezoně dělat. Další variantou jsou pro Kubicu okruhy. I zde mohou sloužit oba zájemci o jeho služby - Citroën jde se svým C-Elysée do WTCC a M-Sport vyvíjí Bentley Continental GT3, navíc si prý Robert velmi rozumí s Christianem Lorriauxem, který stojí za vývojem Fiesty (dříve i Focusu) RS WRC a také Bentley.
Polák také dodal, že to, co se stalo ve Walesu, jeho rozhodnutí o budoucnosti nijak neovlivní: "To, co se stalo ve Walesu, je smůla, ale nic to nemění. Celý rok jsem si nedávál žádné cíle, do Walesu jsem dojel s cílem odjet co nejvíc kilometrů. A ujel jsem asi tak nejmíň kilometrů, co jsem kdy v mé rally kariéře ujel."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?