Podle informací francouzského serveru AUTOhebdo bude Robert Kubica i před sezonou WRC roku 2014 vybírat mezi Citroënem a M-Sportem.
Na podzim roku 2012 Robert Kubica hodně dlouho vybíral mezi nabídkami M-Sportu a Citroën Racingu týkajících se sezony 2013. O jedenáct měsíců později je Polák dle Francouzů opět ve stejné situaci a vybírá mezi Fiestou RS WRC a Citroënem DS3 WRC. Dle jejich zdrojů se měl totiž Malcolm Wilson dotazovat na FIA na možnost povolení přestavby Fiesty tak, aby bylo možno řadit pod volantem.
Jen dodejme, že Robert Kubica o uplynulém víkendu poprvé zkusil aktuální vůz specifikace WRC v ostré soutěži, doposud totiž závodil pouze se staršími speciály kategorie WRC - Subaru a Citroën. Polák by se také právě v těchto chvílích měl rozhodovat, co bude v příští sezoně dělat. Další variantou jsou pro Kubicu okruhy. I zde mohou sloužit oba zájemci o jeho služby - Citroën jde se svým C-Elysée do WTCC a M-Sport vyvíjí Bentley Continental GT3, navíc si prý Robert velmi rozumí s Christianem Lorriauxem, který stojí za vývojem Fiesty (dříve i Focusu) RS WRC a také Bentley.
Polák také dodal, že to, co se stalo ve Walesu, jeho rozhodnutí o budoucnosti nijak neovlivní: "To, co se stalo ve Walesu, je smůla, ale nic to nemění. Celý rok jsem si nedávál žádné cíle, do Walesu jsem dojel s cílem odjet co nejvíc kilometrů. A ujel jsem asi tak nejmíň kilometrů, co jsem kdy v mé rally kariéře ujel."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?