Již příští rýden se jede závěrečná soutěž WRC - na welšských cestách. Mistr WRC2 pro tento rok, Robert Kubica, se bude muset spolehnout na nového navigátora. A to navíc poprvé pojede s vozem WRC.
Maciek Baran, který navigoval Poláka v jeho první sezoně v rallysportu a společně si dojeli až pro titul ve WRC2, když vyhráli 4 soutěže WRC2, bude nahrazen Michelem Ferrarou. Kubica s Ferrarou v minulosti ještě nikdy nejel.
Vítěze GP Kanady z roku 2008 už ale Italové navigovali. Před vstupem do šampionátu WRC poslouchal 'diktát' od Emanuele Inglesiho a Giuliana Manfrediho. Kubica byl týmem Citroën odměněn za výkony v letošní sezoně s DS3 RRC a ve Walesu se tak představí s DS3 WRC továrního týmu.
K dispozici dostane DS3 WRC Khalida Al-Quassimiho a pojede za tým Abu Dhabi Citroën. Robert si auto WRC poprvé vyzkouší v pondělí ve Walesu. Co stálo za výměnou spolujezdce ozřejmil přímo Baran na svém facebooku.
"Tato sezona byla velmi intenzivní a máme za sebou měsíce tvrdé práce, které vedli k našemu titulu. To nás vystavuje výzvě, která by znamenala ještě větší množství práce. Avšak změny v mém osobním životě v tomto roce znamenají, že více už této práci dát nemohu. Bohůžel, svoje místo musím přepustit někomu jinému, kdo bude schopný dát do toho 100 %.
Chci poděkovat za tuto příležitost a dík patří také celému týmu, našim partnerům - společnostem Lotos a Citroën. Zvláště chci poděkovat Robertovi za skvělou sezonu, která vyvrcholila ziskem titulu ve WRC2."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?