V příštím roce chce Robert Kubica startovat s vozem WRC. Dveře by měl mít otevřené nejenom u Citroënu, ale také u M-Sportu/Fordu. Navíc je téměř jisté, že s jeho angažováním by přišel i jeho movitý sponzor, společnost Lotos.
Poprvé by si měl vůz WRC vyzkoušet Robert Kubica již letos ve Walesu. Tam by měl usednout do Citroënu DS3 WRC týmu Abu Dhabi. Polák přitom už v následující soutěži, ve Španělsku, může získat titul ve WRC2. V příštím roce už chce jezdit mezi nejlepšími.
"Budu pokračovat jen tehdy, pokud budu mít dobrou šanci se prosadit. Pokud taková nabídka nebude, pak se vrátím na okruhy. Pokud bych zůstal v rallysportu, pak bych chtěl pořádný program - to znamená dobré rally a spoustu testů. Jen tak se mohu zlepšit a dále rozvinout své schopnosti. V některých soutěžích už mi to šlo docela dobře, ale pořád je přede mnou dlouhá cesta," říká jezdec Citroënu.
"Ano, jednáme s Robertem. Ale o nové sezoně jednáme se spoustou jezdců. Není pochyb o tom, že má velmi dobré tempo. Myslím, že má šanci se dále zlepšovat. Jedno je jisté, pokud by přešel k nám, pak bychom se o něj dobře postarali," láká Kubicu šéf M-Sportu, Malcolm Wilson.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?