Byly časy, kdy TOP jezdci v MS vydělávali opravdu slušné peníze. Nicméně časy se změnily a to ve špatném slova smyslu pro momentální závodníky. Mnoho z nich si svoje místo totiž musí platit. To není dle jezdce M-Sportu správné.
Ještě před takovými deseti lety to v MS vypadalo jinak. V továrních kokpitech bylo místo pro zhruba 12 jezdců a někteří z nich za svoje služby dostávali královsky zaplaceno. V roce 2013 se číslo těch, u kterých byste očekávali, že za svoje služby budou dostávat peníze, povážlivě zmenšilo. Tento stav se nelíbí nejen Madsi Ostbergovi. Nor patří ke skupině jezdců, která si musí potřebnou část budgetu obstarat sama.
"To nakonec není rozumné. Každý jiný v servisním parku vydělává peníze. Od mechaniků až po hostesky, nebo kdokoliv další. My, kteří máme největší zodpovědnost a kteří podstupujeme největší riziko, nedostáváme nic, nebo si za to dokonce musíme platit," říká Mads Ostberg.
Mads doufá, že se situace teď změní. "Vlastně bychom měli poděkovat Volkswagenu a Hyundaii. Díky těmto dvěma týmům vyvstávají nové možnosti. A samozřejmě, že doufám, že budu v budoucnu za svoji práci placen. Je to každopádně mým cílem pro nadcházející sezonu."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?