Mads Ostberg je před svoji první soutěží v Austrálii plný očekávání a věří, že mu budou rychlé šotolinové cesty sedět. Pilot Fordu by chtěl zajet TOP výsledek.
M-Sport do Australie jede se třemi Fiestami RS WRC. Dva ze tří jezdců však u protinožců pojedou poprvé, konkrétně se bude jednat o Thierryho Neuvilla a Madse Ostberga. Pro Nora a jeho navigátora, Jonase Anderssona, tak budou seznamovací jízdy velmi důležité. Mads se bude po prozatímním průběhu sezony plném vrcholů a pádů snažit hlavně najít sebedůvěru. Jako přípravu pojal norskou Rallye Telemark, kterou vyhrál.
"Vždycky je to velká výzva, když jedete na novou soutěž. Budu se snažit nashromáždit co nejvíce informací, jak jen to půjde, ale člověk neví, jaké budou poměry dokud tam opravdu není. Musíme mít otevřené oči a mít opravdu dobré seznamovací jízdy. Jonas a já jsme zvyklí psát si nový rozpis. Snad to pro nás nebude představovat velký problém," říká Mads Ostberg.
"Z toho, co jsem slyšel a viděl, by zkoušky měly sedět mému jezdeckému stylu. Šotolinové cesty jsou hodně rychlé a plynulé, což se mi líbí. Kdo ví, třeba to pro nás bude perfektní rally. Samozřejmě už je to dlouho, kdy jsem jel poprvé nějakou šotolinovou rally. Takže je těžké říci, jak nám to půjde. Do soutěže půjdu se stejným nastavením jako posledně. Na šotolinových soutěžích chceme bojovat na špici. Podium je stále cílem."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?