Mads Ostberg je před svoji první soutěží v Austrálii plný očekávání a věří, že mu budou rychlé šotolinové cesty sedět. Pilot Fordu by chtěl zajet TOP výsledek.
M-Sport do Australie jede se třemi Fiestami RS WRC. Dva ze tří jezdců však u protinožců pojedou poprvé, konkrétně se bude jednat o Thierryho Neuvilla a Madse Ostberga. Pro Nora a jeho navigátora, Jonase Anderssona, tak budou seznamovací jízdy velmi důležité. Mads se bude po prozatímním průběhu sezony plném vrcholů a pádů snažit hlavně najít sebedůvěru. Jako přípravu pojal norskou Rallye Telemark, kterou vyhrál.
"Vždycky je to velká výzva, když jedete na novou soutěž. Budu se snažit nashromáždit co nejvíce informací, jak jen to půjde, ale člověk neví, jaké budou poměry dokud tam opravdu není. Musíme mít otevřené oči a mít opravdu dobré seznamovací jízdy. Jonas a já jsme zvyklí psát si nový rozpis. Snad to pro nás nebude představovat velký problém," říká Mads Ostberg.
"Z toho, co jsem slyšel a viděl, by zkoušky měly sedět mému jezdeckému stylu. Šotolinové cesty jsou hodně rychlé a plynulé, což se mi líbí. Kdo ví, třeba to pro nás bude perfektní rally. Samozřejmě už je to dlouho, kdy jsem jel poprvé nějakou šotolinovou rally. Takže je těžké říci, jak nám to půjde. Do soutěže půjdu se stejným nastavením jako posledně. Na šotolinových soutěžích chceme bojovat na špici. Podium je stále cílem."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?