Mads Ostberg je před svoji první soutěží v Austrálii plný očekávání a věří, že mu budou rychlé šotolinové cesty sedět. Pilot Fordu by chtěl zajet TOP výsledek.
M-Sport do Australie jede se třemi Fiestami RS WRC. Dva ze tří jezdců však u protinožců pojedou poprvé, konkrétně se bude jednat o Thierryho Neuvilla a Madse Ostberga. Pro Nora a jeho navigátora, Jonase Anderssona, tak budou seznamovací jízdy velmi důležité. Mads se bude po prozatímním průběhu sezony plném vrcholů a pádů snažit hlavně najít sebedůvěru. Jako přípravu pojal norskou Rallye Telemark, kterou vyhrál.
"Vždycky je to velká výzva, když jedete na novou soutěž. Budu se snažit nashromáždit co nejvíce informací, jak jen to půjde, ale člověk neví, jaké budou poměry dokud tam opravdu není. Musíme mít otevřené oči a mít opravdu dobré seznamovací jízdy. Jonas a já jsme zvyklí psát si nový rozpis. Snad to pro nás nebude představovat velký problém," říká Mads Ostberg.
"Z toho, co jsem slyšel a viděl, by zkoušky měly sedět mému jezdeckému stylu. Šotolinové cesty jsou hodně rychlé a plynulé, což se mi líbí. Kdo ví, třeba to pro nás bude perfektní rally. Samozřejmě už je to dlouho, kdy jsem jel poprvé nějakou šotolinovou rally. Takže je těžké říci, jak nám to půjde. Do soutěže půjdu se stejným nastavením jako posledně. Na šotolinových soutěžích chceme bojovat na špici. Podium je stále cílem."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.