Sportovní komisaři se rozhodli přidělit Krisi Meekemu nový čas po prozkoumání situaci na RZ8. Pro tuto soutěž třetí jezdec ztratil hodně času za poškozenou Fiestou RS WRC Novikova, které jej dlouho nepustil před sebe.
Kris Meeke zajel čas 7:33,3 min. a v cíli si stěžoval, že ztratil hodně času za pomalu jedoucím Novikovem. Celý internet obletěly obrázky dvou vozů WRC jedoucích v těsném závěsu, něco jako při závodech na okruzích nebo v rallycrossu....
Komisaři večer po konci etapy udělili pilotovi náhradní čas 7:09,6 min. Jak k němu došli? RZ8 se jela odpoledne znovu jako RZ12 a tak prostě čas z odpoledne, který Meeke zajel, platí i pro jeho dopolední průjezd.
Díky tomu je ztráta na čelo soutěže, kde se drží Ogier s Volkswagenem Polo R WRC, pouze 1:09,5 min a na čtvrtého Hirvonena 8,1s. Kris tedy není daleko od jedničky Citroënu. Evgeny Novikov se omluvil, od komisařů dostal i tak napomenutí.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?