Mads Ostberg se musel v Řecku vyrovnat hned s několika potížemi. O opatrnosti už nechce nic slyšet, pojede na plný plyn.
Na Rally Acropolis by chtěl Mads Ostberg, opět, co možná nejrychleji zapomenout. Nor ve službách M-Sportu sice získal nakonec 6. místo, jenže během třech dní ho potkala hned série problémů, které jej pochopitelně připravily o hodně času.
"Neuvěřitelná série" vítěze Rally Portugal 2012 začala v Řecku hned v pátek, kdy hned na první rychlostní zkoušce (z celkových 14) dostal defekt a pak o několik okamžiků později se v ostré levé zatáčce kolo ulomilo a upadlo. Nutná výměna kola srazila Madse až mimo bodované příčky. Technici M-Sportu zjistili, že kolo upladlo kvůli poškození na jednom z předchozích tvrdých dopadů.
V sobotu se na RZ5 uvolnila tyč řízení a na RZ8 dostal další defekt. Smolař letošní sezony si na své konto přičetl další časovou ztrátu. 25letý mladík ale věří, že se věci v dobré obrátí: "Byla to těžká rally a těžký start do sezony, ale to už mě teď nezajímá. Od teď pojedu pořád na plno, budu útočit."
Podle techniků M-Sportu kolo upladlo kvůli tvrdému dopadu na jednom ze skoků
Slovy šéfa M-Sportu, Malcolma Wilsona, byla však tato strategie záhy zpochybněna: "V předešlých letech neměl Mads žádné problémy a jezdil konstantním tempem. Letos jezdí rychleji. Pokud se podíváme na jeho tempo, mohou se tyto věci stát. Neobávám se však. Mads se nachází v dobré pozici. Z jeho pohledu jde teď hlavně o to se učit."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?