Mads Ostberg se musel v Řecku vyrovnat hned s několika potížemi. O opatrnosti už nechce nic slyšet, pojede na plný plyn.
Na Rally Acropolis by chtěl Mads Ostberg, opět, co možná nejrychleji zapomenout. Nor ve službách M-Sportu sice získal nakonec 6. místo, jenže během třech dní ho potkala hned série problémů, které jej pochopitelně připravily o hodně času.
"Neuvěřitelná série" vítěze Rally Portugal 2012 začala v Řecku hned v pátek, kdy hned na první rychlostní zkoušce (z celkových 14) dostal defekt a pak o několik okamžiků později se v ostré levé zatáčce kolo ulomilo a upadlo. Nutná výměna kola srazila Madse až mimo bodované příčky. Technici M-Sportu zjistili, že kolo upladlo kvůli poškození na jednom z předchozích tvrdých dopadů.
V sobotu se na RZ5 uvolnila tyč řízení a na RZ8 dostal další defekt. Smolař letošní sezony si na své konto přičetl další časovou ztrátu. 25letý mladík ale věří, že se věci v dobré obrátí: "Byla to těžká rally a těžký start do sezony, ale to už mě teď nezajímá. Od teď pojedu pořád na plno, budu útočit."
Podle techniků M-Sportu kolo upladlo kvůli tvrdému dopadu na jednom ze skoků
Slovy šéfa M-Sportu, Malcolma Wilsona, byla však tato strategie záhy zpochybněna: "V předešlých letech neměl Mads žádné problémy a jezdil konstantním tempem. Letos jezdí rychleji. Pokud se podíváme na jeho tempo, mohou se tyto věci stát. Neobávám se však. Mads se nachází v dobré pozici. Z jeho pohledu jde teď hlavně o to se učit."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?