Mads Ostberg se musel v Řecku vyrovnat hned s několika potížemi. O opatrnosti už nechce nic slyšet, pojede na plný plyn.
Na Rally Acropolis by chtěl Mads Ostberg, opět, co možná nejrychleji zapomenout. Nor ve službách M-Sportu sice získal nakonec 6. místo, jenže během třech dní ho potkala hned série problémů, které jej pochopitelně připravily o hodně času.
"Neuvěřitelná série" vítěze Rally Portugal 2012 začala v Řecku hned v pátek, kdy hned na první rychlostní zkoušce (z celkových 14) dostal defekt a pak o několik okamžiků později se v ostré levé zatáčce kolo ulomilo a upadlo. Nutná výměna kola srazila Madse až mimo bodované příčky. Technici M-Sportu zjistili, že kolo upladlo kvůli poškození na jednom z předchozích tvrdých dopadů.
V sobotu se na RZ5 uvolnila tyč řízení a na RZ8 dostal další defekt. Smolař letošní sezony si na své konto přičetl další časovou ztrátu. 25letý mladík ale věří, že se věci v dobré obrátí: "Byla to těžká rally a těžký start do sezony, ale to už mě teď nezajímá. Od teď pojedu pořád na plno, budu útočit."
Podle techniků M-Sportu kolo upladlo kvůli tvrdému dopadu na jednom ze skoků
Slovy šéfa M-Sportu, Malcolma Wilsona, byla však tato strategie záhy zpochybněna: "V předešlých letech neměl Mads žádné problémy a jezdil konstantním tempem. Letos jezdí rychleji. Pokud se podíváme na jeho tempo, mohou se tyto věci stát. Neobávám se však. Mads se nachází v dobré pozici. Z jeho pohledu jde teď hlavně o to se učit."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?