Pro těžce zkoušeného jezdce M-Sportu, Madse Ostberga, představovala Rally Acropolis další zklamání. Jednou měl problémy se spojovací tyčí řízení, třikrát měl defekt a jednou menší nehodu.
Pokud by se měl Řeckým bohům někoho znelíbit, pak by to byl Mads Ostberg. Během soutěže v Řecku měl těžce zkoušené Skandinávec více smůly než je únosné. Jeho konečné šesté místo je tedy spíše zázrakem. "Byl to zatraceně těžký víkend," smutní jezdec po páté nepovedené soutěži v řadě.
"Zdá se, že vše šlo proti našemu gustu, což je velmi frustrující." Černá série začala hned 500 metrů po startu první rychlostní zkoušky, kdy dostala posádka defekt, za který ale mohl Mads. Poté najel Nor na hranu jedné zatáčky a kolo upadlo - konec nadějí na dobrý výsledek prakticky ihned po startu soutěže. Myslíte však, že se tím jeho smůla vyčerpala? Těsně vedle.
"Byl jsem nesmírně zklamaný. Výkon na druhé rychlostí zkoušce tyto problémy poznamenal, nemohl jsem najít dobrý rytmus," na konci prvního dne byl Ostberg 9. Hned v sobotu však problémy pokračovaly. Problémy se spojovací tyčí řízení na RZ5 a další defekt na RZ8 zabránily větší stíhací jízdě, i tak se však posunul na 6. místo: "Přesto to bylo to, co jsme chtěli dosáhnout."
Pomalu ale dvojice Mads Ostberg - Jonas Andersson nejela, když však neměla defekt, tak jako se to do třetice stalo i v neděli: "Když bylo vše v pořádku, tak jsme byli pravidelně rychlí. Měli jsme dobré tempo, ale tohle určitě není výsledek, který jsme chtěli. Pokud se podíváme na naši rychlost, bylo to nadějné. Na Sardinii jedeme s vědomím, že jsme zajížděli dobré časy. Snad nebudeme mít opět smůlu."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?