Velmi zklamaný Mads Ostberg prohlásil, že netuší proč jeho Fiesta RS WRC ztratila v úvodní vložce levé přední kolo.
Nor zastavil hned zkraje 47,7 km dlouhé úvodní vložky. V cíli byl blízko k slzám, když musel na trati RZ vyměnit levé přední kolo, které prostě upadlo. Posádka ztratila tímto problémem 3 minuty. Po návratu do servisu v Loutraki Mads Ostberg připustil, že se bude muset podívat na on-boardové záběry, aby mohl určit, co bylo vlastně příčinou.
"Zkraje zkoušky se hodně střídala šotolina a betonový podklad. Pokaždé, když se změnil povrch, tak jsme přejeli přes takový schodek. V jedné ze zatáček byl tento schodek, který když jsme přejeli, tak nám prostě upadlo kolo," líčí jezdec.
"Zavěšení ani řízení nijak neutrpělo. Jediné, co nám zůstalo na náboji levého předního kola, byl šroub, matice a kužel, který drží kolo. Je možné, že se kolo ulomilo, když jsem trefil kolem něco pod absolutně neočekávaným úhlem. Nevím."
Ostberg má letos neuvěřitelnou smůlu...
Lidé z M-Sportu se vydali na trať zkoušky, kde k nehodě došlo, a pokusí se najít kolo, aby tak mohli navíc s pomocí záběrů z kabiny vozu zjistit důvod. "Zdá se, že se nám prostě momentálně nic nedaří. Stalo se to v úzké vracečce. V této rychlosti nemohlo dojít k masivnímu poškození. Nevím co říct. Na všech soutěžích, na kterých jsme odstoupili, jsme byli schopni získat zpět původní rychlost. O to samé se pokusím i zde. Zítra se pokusíme o nový start."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?