Velmi zklamaný Mads Ostberg prohlásil, že netuší proč jeho Fiesta RS WRC ztratila v úvodní vložce levé přední kolo.
Nor zastavil hned zkraje 47,7 km dlouhé úvodní vložky. V cíli byl blízko k slzám, když musel na trati RZ vyměnit levé přední kolo, které prostě upadlo. Posádka ztratila tímto problémem 3 minuty. Po návratu do servisu v Loutraki Mads Ostberg připustil, že se bude muset podívat na on-boardové záběry, aby mohl určit, co bylo vlastně příčinou.
"Zkraje zkoušky se hodně střídala šotolina a betonový podklad. Pokaždé, když se změnil povrch, tak jsme přejeli přes takový schodek. V jedné ze zatáček byl tento schodek, který když jsme přejeli, tak nám prostě upadlo kolo," líčí jezdec.
"Zavěšení ani řízení nijak neutrpělo. Jediné, co nám zůstalo na náboji levého předního kola, byl šroub, matice a kužel, který drží kolo. Je možné, že se kolo ulomilo, když jsem trefil kolem něco pod absolutně neočekávaným úhlem. Nevím."
Ostberg má letos neuvěřitelnou smůlu...
Lidé z M-Sportu se vydali na trať zkoušky, kde k nehodě došlo, a pokusí se najít kolo, aby tak mohli navíc s pomocí záběrů z kabiny vozu zjistit důvod. "Zdá se, že se nám prostě momentálně nic nedaří. Stalo se to v úzké vracečce. V této rychlosti nemohlo dojít k masivnímu poškození. Nevím co říct. Na všech soutěžích, na kterých jsme odstoupili, jsme byli schopni získat zpět původní rychlost. O to samé se pokusím i zde. Zítra se pokusíme o nový start."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?