Velmi zklamaný Mads Ostberg prohlásil, že netuší proč jeho Fiesta RS WRC ztratila v úvodní vložce levé přední kolo.
Nor zastavil hned zkraje 47,7 km dlouhé úvodní vložky. V cíli byl blízko k slzám, když musel na trati RZ vyměnit levé přední kolo, které prostě upadlo. Posádka ztratila tímto problémem 3 minuty. Po návratu do servisu v Loutraki Mads Ostberg připustil, že se bude muset podívat na on-boardové záběry, aby mohl určit, co bylo vlastně příčinou.
"Zkraje zkoušky se hodně střídala šotolina a betonový podklad. Pokaždé, když se změnil povrch, tak jsme přejeli přes takový schodek. V jedné ze zatáček byl tento schodek, který když jsme přejeli, tak nám prostě upadlo kolo," líčí jezdec.
"Zavěšení ani řízení nijak neutrpělo. Jediné, co nám zůstalo na náboji levého předního kola, byl šroub, matice a kužel, který drží kolo. Je možné, že se kolo ulomilo, když jsem trefil kolem něco pod absolutně neočekávaným úhlem. Nevím."
Ostberg má letos neuvěřitelnou smůlu...
Lidé z M-Sportu se vydali na trať zkoušky, kde k nehodě došlo, a pokusí se najít kolo, aby tak mohli navíc s pomocí záběrů z kabiny vozu zjistit důvod. "Zdá se, že se nám prostě momentálně nic nedaří. Stalo se to v úzké vracečce. V této rychlosti nemohlo dojít k masivnímu poškození. Nevím co říct. Na všech soutěžích, na kterých jsme odstoupili, jsme byli schopni získat zpět původní rychlost. O to samé se pokusím i zde. Zítra se pokusíme o nový start."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.