Řecká rally je v aktuálním kalendáři díky speciálnímu mixu šotolinových cest a vysokých teplot asi tou nejtěžší. Mads Ostberg se hlavně chce vyvarovat výpadku.
Řecká Acropolis Rally je jednou z klasik kalendáře WRC. Hrubé štěrkové cesty kolem Korintského průplavu jsou často brány za nějtěžší soutěž kalendáře. Zvláště gumy jsou zde vystaveny velkému zatížení. Chytrý přístup k tomuto závodu bývá často klíčový. Právě zde by Mads Ostberg chtěl nechat zapomenout na svoje výpadky na dřívějších soutěžích tohoto roku.
"Naším hlavním cílem je dokončit rally bez restartu v rámci pravidel Rally2! Řecko je určitě jednou z nejtěžších rally sezony, ale budeme se samozřejmě příští týden snažit tohoto cíle dosáhnout. Akropolis je opravdu těžkou soutěží. Stále je zde riziko, že v závodní stopě budou vytahané kameny a je tam pár opravdu složitých úseků, s nimiž si budeme muset poradit. Klíč k úspěchu leží v tom, dávat si dobrý pozor na auto. Přijde taky na gumy, to je oblast, na kterou budeme muset během rally dávat pozor. Pak jsou tu ještě noční zkoušky. Organizátoři se budou snažit dělat to nejlepší, ale pokud nebude bezvětrný den, tak bude prach velkým problémem," říká jednička M-Sportu, Mads Ostberg.
"Dovést auto zpět neponičené je velkou výzvou, ale od zažáku musíme útočit a pokusit se najít dobré tempo. Na posledních čtyřech závodech jsme měli pech, teď se to musí změnit. Chceme se postavit na podium a o to budeme bojovat."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.