Řecká rally je v aktuálním kalendáři díky speciálnímu mixu šotolinových cest a vysokých teplot asi tou nejtěžší. Mads Ostberg se hlavně chce vyvarovat výpadku.
Řecká Acropolis Rally je jednou z klasik kalendáře WRC. Hrubé štěrkové cesty kolem Korintského průplavu jsou často brány za nějtěžší soutěž kalendáře. Zvláště gumy jsou zde vystaveny velkému zatížení. Chytrý přístup k tomuto závodu bývá často klíčový. Právě zde by Mads Ostberg chtěl nechat zapomenout na svoje výpadky na dřívějších soutěžích tohoto roku.
"Naším hlavním cílem je dokončit rally bez restartu v rámci pravidel Rally2! Řecko je určitě jednou z nejtěžších rally sezony, ale budeme se samozřejmě příští týden snažit tohoto cíle dosáhnout. Akropolis je opravdu těžkou soutěží. Stále je zde riziko, že v závodní stopě budou vytahané kameny a je tam pár opravdu složitých úseků, s nimiž si budeme muset poradit. Klíč k úspěchu leží v tom, dávat si dobrý pozor na auto. Přijde taky na gumy, to je oblast, na kterou budeme muset během rally dávat pozor. Pak jsou tu ještě noční zkoušky. Organizátoři se budou snažit dělat to nejlepší, ale pokud nebude bezvětrný den, tak bude prach velkým problémem," říká jednička M-Sportu, Mads Ostberg.
"Dovést auto zpět neponičené je velkou výzvou, ale od zažáku musíme útočit a pokusit se najít dobré tempo. Na posledních čtyřech závodech jsme měli pech, teď se to musí změnit. Chceme se postavit na podium a o to budeme bojovat."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?