Tovární posádka Jan Kopecký s Pavlem Dreslerem má na svém kontě tři vítězství ve třech startech na ERC a vévodí průběžnému hodnocení seriálu.
Tři starty, tři vítězství – to je dosavadní perfektní bilance značky ŠKODA v evropském šampionátu ERC. Rovněž na korsické soutěži chtějí piloti vozu ŠKODA Fabia Super 2000 Jan Kopecký a Pavel Dresler uspět. Pátá soutěž letošního ERC se koná na Korsice od 16. do 18. května.
Třikrát startovala tovární posádka Kopecký/Dresler v této sezoně v ERC, třikrát z toho bylo vítězství. ´Hattrick´završili oba naposledy na Rally Azory – na jedné z vůbec nejnáročnějších šotolinových soutěží. Prvním šotolinovým vítězstvím v Kopeckého kariéře si ŠKODA upevnila vedení v ERC. Předtím triumfovala značka na soutěži v Rakousku a na Kanárských ostrovech.
S odpovídajícím větrem v zádech jdou oba piloti i na start Rally Korsika: „Chceme navázat na dosavadní výkony a dojet co nejvíce vpředu. Korsická soutěž má svá specifika, jak víme z minulého roku. Jdeme ale na start s patřičným odhodláním“, říká Jan Kopecký, který loni skončil na Korsice druhý.
Soutěž na Korsice měří 248 kilometrů rozdělených do 11ti rychlostních zkoušek.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.