Robert Kubica britskému Autosportu potvrdil, že testoval na simulátoru Mercedesu.
Minulý týden se objevily zprávy, podle kterých měl Robert Kubica navštívit továrnu Mercedesu v britském Brackley a testovat na jejich simulátoru. Redaktoři Autosportu se tak Poláka na celou věc zeptali na rally na Azorských ostrovech, která probíhala tento víkend. Kubica potvrdil, že testoval na simulátoru, dále se ale k situaci nechtěl vyjadřovat.
"Můžu říci ano, byl jsem tam. Nemůžu ale říci kolikrát, nebo kolik kol jsem odjel. Ale k těmto zvěstem můžu říci ano, byl jsem v minulosti na simulátoru u týmu Mercedes F1," řekl Robert Kubica, který se dobře zná se šéfem Mercedesu pro motorsport, Totem Wolffem, který pomohl s organizací testu Mercedesu C-Klasse DTM pro Roberta v únoru. Po testu Toto Wolff řekl, že by "s ním [Kubicou] rád pracoval".
Kubica se také moc nechtěl vyjadřovat ohledně možného budoucího návratu na simulátor Mercedesu a také odpověděl na jiné zprávy, podle kterých měl být spatřen s členy jiného týmu při své cestě do Brackley na letišti v Heathrow. Na otázku, jestli bude závodit v budoucnu v F1 odpověděl: "Možná, nevím. Ale není to tak, že kdykoliv mě někdo uvidí na Heathrow, tak jedu do Mercedesu. Na Heathrow se objevuji také z jiných důvodů, takže to spolu vždy nesouvisí."
Kubica nedávno také prohlásil, že věří tomu, že se jeho zranění zotavilo na tolik, že by už byl s monopostem F1 schopen na některých tratích jezdit.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?