Robert Kubica britskému Autosportu potvrdil, že testoval na simulátoru Mercedesu.
Minulý týden se objevily zprávy, podle kterých měl Robert Kubica navštívit továrnu Mercedesu v britském Brackley a testovat na jejich simulátoru. Redaktoři Autosportu se tak Poláka na celou věc zeptali na rally na Azorských ostrovech, která probíhala tento víkend. Kubica potvrdil, že testoval na simulátoru, dále se ale k situaci nechtěl vyjadřovat.
"Můžu říci ano, byl jsem tam. Nemůžu ale říci kolikrát, nebo kolik kol jsem odjel. Ale k těmto zvěstem můžu říci ano, byl jsem v minulosti na simulátoru u týmu Mercedes F1," řekl Robert Kubica, který se dobře zná se šéfem Mercedesu pro motorsport, Totem Wolffem, který pomohl s organizací testu Mercedesu C-Klasse DTM pro Roberta v únoru. Po testu Toto Wolff řekl, že by "s ním [Kubicou] rád pracoval".
Kubica se také moc nechtěl vyjadřovat ohledně možného budoucího návratu na simulátor Mercedesu a také odpověděl na jiné zprávy, podle kterých měl být spatřen s členy jiného týmu při své cestě do Brackley na letišti v Heathrow. Na otázku, jestli bude závodit v budoucnu v F1 odpověděl: "Možná, nevím. Ale není to tak, že kdykoliv mě někdo uvidí na Heathrow, tak jedu do Mercedesu. Na Heathrow se objevuji také z jiných důvodů, takže to spolu vždy nesouvisí."
Kubica nedávno také prohlásil, že věří tomu, že se jeho zranění zotavilo na tolik, že by už byl s monopostem F1 schopen na některých tratích jezdit.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?