Devítinásobný mistr světa v rally, Sébastien Loeb, bude radit Robertu Kubicovi při jeho debutu ve WRC za volantem Citroënu DS3 RRC, který se koná na příští soutěži v Portugalsku.
Minulý týden na Kanárských ostrovech Robert Kubica překvapil nejen odbornou veřejnost svým výkonem za volantem Citroënu DS3 RRC. Nicméně debut vítěze Kanadské Grand Prix F1 ve WRC2 bude asi trochu těžší, jede se totiž na šotolině a konkurence bude velká.
Jeho šotolinové zkušenosti totiž obsahují pouhých 40 mil v jeho soukromě vlastněném voze skupiny N. Před Portugalskem tak bude samozřejmě DS3 na šotolině testovat a týmový šéf, Yves Matton, očekává, že bude mít hodně otázek. Na místě tak bude momentální jednička týmu, Mikko Hirvonen a devíti násobný mistr světa, Sébastien Loeb, aby mohli Polákovi poradit.
"Až odjede prvních pár kol na šolině, tak bude mít hodně otázek. Seb a Mikko na šotolině odjeli už tolik kilometrů a mají také rozdílné jezdecké styly, takže bych neřekl, že padnou všechny odpovědi, ale bude jich hodně a díky nim může získat hodně času [na tratích RZ]," řekl Yves Matton. "Napřed ale musí odjet pár kilometrů, aby všemu porozuměl."
Robert Kubica připouští, že šotolina pro něj bude představovat kompletně odlišnou výzvu. "V mém životě jsem toho na šotolině moc neodjel, bude to velká výzva a velká zábava." Kubica se navíc v rámci testů zúčastní i Fafe Rallysprint.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?