Mads Ostberg popsal svoje odstoupení z Rally Mexiko jako největší zklamání kariéry.
Mads Ostberg musel svůj vůz odstavit na přejezdu po první zkoušce dne s rozbitým alternátorem. Včera stačil získat čtyři vítězství na RZ a byl jediným jezdcem, který byl schopet držet krok se Sébastienem Ogierem. "Je to největší zklamání, které jsem kdy v rally zažil. Již v minulosti jsem samozřejmě zažil zklamání, ale nikdy ne tak velké. Je to velmi frustrující poté, co jsem bojoval o dobrý výsledek."
"Nemohu uvěřit, že je to třetí rally v řadě, na které jsme měli technický problém a nejsem z toho nadšený. Doufám, že se to změní." Na první zkoušce došlo u Ostbergovy Fiesty k trhlině v trubce spojující motor a spojku.
"Pedál nepracoval, ale nějak jsme to zvládli. Bylo tam pár míst, kde potřebujete spojku a já jí nemohl použít, takže to nebylo perfektní. Když jsem dojel do konce zkoušky, tak jsem musel zařadit neutrál a zastavit a pak to restartovat, abych byl schopný odjet."
"Na přejezdu se mi rozsvítil alarm upozorňující na problém s alternátorem. Díky problému se spojkou jsme museli auto restartovat pokaždé, když jsme zastavili. Alternátor se ale nenabíjel a trvalo to asi 5 minut, než byla baterie prázdná a auto se zastavilo."
Ostberga potrápil motor ve Švédsku, v Mexiku ho vyřadil alternátor
Ostberg byl tak frustruván, že do Fiesty dokonce kopl a zranil si přitom nohu. "Když jsem odstoupil, tak jsem byl tak naštvaný, že jsem do auta kopl. Bolest je docela velká. Zapracujeme na tom dnes odpoledne a snad ta noha bude dobrá, abych mohl zítra jet."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?