Mads Ostberg popsal svoje odstoupení z Rally Mexiko jako největší zklamání kariéry.
Mads Ostberg musel svůj vůz odstavit na přejezdu po první zkoušce dne s rozbitým alternátorem. Včera stačil získat čtyři vítězství na RZ a byl jediným jezdcem, který byl schopet držet krok se Sébastienem Ogierem. "Je to největší zklamání, které jsem kdy v rally zažil. Již v minulosti jsem samozřejmě zažil zklamání, ale nikdy ne tak velké. Je to velmi frustrující poté, co jsem bojoval o dobrý výsledek."
"Nemohu uvěřit, že je to třetí rally v řadě, na které jsme měli technický problém a nejsem z toho nadšený. Doufám, že se to změní." Na první zkoušce došlo u Ostbergovy Fiesty k trhlině v trubce spojující motor a spojku.
"Pedál nepracoval, ale nějak jsme to zvládli. Bylo tam pár míst, kde potřebujete spojku a já jí nemohl použít, takže to nebylo perfektní. Když jsem dojel do konce zkoušky, tak jsem musel zařadit neutrál a zastavit a pak to restartovat, abych byl schopný odjet."
"Na přejezdu se mi rozsvítil alarm upozorňující na problém s alternátorem. Díky problému se spojkou jsme museli auto restartovat pokaždé, když jsme zastavili. Alternátor se ale nenabíjel a trvalo to asi 5 minut, než byla baterie prázdná a auto se zastavilo."
Ostberga potrápil motor ve Švédsku, v Mexiku ho vyřadil alternátor
Ostberg byl tak frustruván, že do Fiesty dokonce kopl a zranil si přitom nohu. "Když jsem odstoupil, tak jsem byl tak naštvaný, že jsem do auta kopl. Bolest je docela velká. Zapracujeme na tom dnes odpoledne a snad ta noha bude dobrá, abych mohl zítra jet."
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?