Roberta Kubicu čeká první soutěž za volantem Citroenu DS3 RRC při Rally Islas Canarias. Sám Malcolm Wilson tipuje Kubicu na vítěze této soutěže.
Robert Kubica již oznámil své plány na letošní sezónu a jeho vůbec první soutěží za volantem Citroenu DS3 RRC bude na Kanárských ostrovech. A právě Kubica bude patřit mezi největší favority na vítězství v této soutěži. O šancích Kubici se rozhovořil i šéf M-Sportu Malcolm Wilson. Právě Robert Kubica na konci loňského roku testoval Fiestu RS WRC a údajně byl rychlejší než tehdejší sestava Fordu v čele s Latvalou a Petterem Solbergem.
A jaké jsou šance Kubici na Kanárských ostrovech dle Malcolma Wilsona? "Nevidím žádný důvod proč by neměl na Kanárských ostrovech vyhrát. Je to velmi, velmi rychlý pilot. Myslím, že měl lepší nabídku od Citroenu. Ale tak to prostě chodí. Jednu nabídku přijmete a některé další ztratíte. Dobré ovšem je, že Robert bude závodit v rally."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?