Roberta Kubicu čeká první soutěž za volantem Citroenu DS3 RRC při Rally Islas Canarias. Sám Malcolm Wilson tipuje Kubicu na vítěze této soutěže.
Robert Kubica již oznámil své plány na letošní sezónu a jeho vůbec první soutěží za volantem Citroenu DS3 RRC bude na Kanárských ostrovech. A právě Kubica bude patřit mezi největší favority na vítězství v této soutěži. O šancích Kubici se rozhovořil i šéf M-Sportu Malcolm Wilson. Právě Robert Kubica na konci loňského roku testoval Fiestu RS WRC a údajně byl rychlejší než tehdejší sestava Fordu v čele s Latvalou a Petterem Solbergem.
A jaké jsou šance Kubici na Kanárských ostrovech dle Malcolma Wilsona? "Nevidím žádný důvod proč by neměl na Kanárských ostrovech vyhrát. Je to velmi, velmi rychlý pilot. Myslím, že měl lepší nabídku od Citroenu. Ale tak to prostě chodí. Jednu nabídku přijmete a některé další ztratíte. Dobré ovšem je, že Robert bude závodit v rally."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.