V předešlých dvou letech obsadil Mads Ostberg v Mexiku páté a čtvrté místo. Teď by se chtěl Nor prosadit na podium.
V roce 2011 zaznamenal v Mexiku jezdec tehdejšího týmu Stobart 5. příčku, vloni byl jako jezdec soukromého týmu Adapta 4. Pokud by Mads pokračoval ve zlepšovaní i letos, tak je logickým cílem podium. A přesně na to 25letý jezdec letos míří: "Mým cílem je podium, tam chci skončit." Momentálně v celkovém hodnocení drží 3. příčku a právě šampionát je tím hlavním, co jezdce zajímá.
"Loeb už v Mexiku nestartuje, a tak máme vlastně v šampionátu velmi dobrou pozici. Musíme se pokusit zatlačit na Ogiera." Úřadující mistr světa vynechává soutěže v Mexiku a Portugalsku, uvidíme jej až v Argentíně. Jenže v Ogierovi má Mads Ostberg velmi silného konkurenta.
"Na obou úvodních soutěžích byl velmi silný. Očekávám, že velmi podobné to bude i o tomto víkendu. Na souboj jsem ale připravný a na soutěž se už těším. Je to první šotolinová rally roku a já očekávám velmi vyrovnané pole, takže bychom se mohli dočkat těsných soubojů."
"Velmi důležitá bude startovní pozice. Budeme na to tlačit hned od začátku, abychom si v kvalifikaci vyjeli dobré postavení." M-Sport se na třetí soutěž MS připravoval jihu Španělska. Mexickou rally se nemění pouze povrch soutěže, ale také výrazně vzrostou teploty (očekávají se zhruba kolem 30 stupňů Celisa).
Mads na trati Mexické rally - rok 2011
Dalším výrazným aspektem této 394,88km dlouhé soutěže je nadmořská výška - posádky se dostanou až do 2 500 m. n. m. "Na podmínky si musíme rychle navyknout. Díky nadmořské výšce se mění ovládání vozu. Auto reaguje jinak než na ostatních šotolinových soutěžích. Už se na to ale těším a jsem si jistý, že to bude vzrušující soutěž," zakončil soutěžák.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?