Malcolm Wilson, šéf týmu M-Sport, se v servisu nechal slyšet, že Mads Ostberg ještě stále může vyhrát Rally Sweden. Ráno Nora potkaly problémy technického rázu - z motoru mu unikala voda.
Mads Ostberg hlásil týmu problémy hned na první RZ dne, tlak vody nebyl dostatečný a teplota v jeho motoru šplhala až ke 140 stupňům. Na přejezdu mezi zkouškami se pokusil o provizorní opravu. Na RZ3 upadla bezpečnostní výplň na boku jeho sedačky, spadla do prostoru s pedály.
"Bylo to ale dobré ráno," říká jezdec, který ještě dostal 20 vteřin penalizace za pozdní příjezd do časové kontroly způsobený provizorní opravou na přejezdu. "Na první dnešní zkoušce se nám rozstvítila kontrolka teploty vody v motoru a na druhé zkoušce dne jsem si zahrál fotbal s bezpečnostní výplní. Nebylo to optimální."
"Do cíle je ale ještě daleko a důležité je, že jsme zůstali na trati. Když jsem se pokusil na to opravdu zatlačit, byli jsme jednou až moc širocí a začali jsme ztrácet," zakončil Mads Ostberg. Wilson je přesvědčen, že po zbytek víkendu už s motorem problémy nebudou.
"V servisu jsme se podívali na data a nemyslím si, že by nás mohly potkat ještě nějaké problémy. Není pochyb o tom, že se motor přehříval, ale v servisu jsme namontovali novou vodní pumpu a pár dalších komponentů. Ještě není dobojováno. Do cíle je daleko a může se toho ještě hodně přihodit. Zvláště na poslední zkoušce před servisem jsem viděli, čeho je Mads schopen," říká šéf týmu Malcolm Wilson.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?