M-Sport potvrdil Madse Ostberga jako svoji jedničku pro rok 2013 poté, co dopoledne došlo k oficiálnímu potvrzení spolupráce s Katarem na příští rok.
Až teď je to oficiální. Mads Ostberg byl M-Sportem potvrzen jako jezdec, který se za jejich tým zúčastní všech soutěží roku 2013 a bude na nich pro tým sbírat body. Dle Malcolma Wilsona se Nor stává novou jedničkou týmu.
"Letošní výkony Madse na mě udělaly velký dojem. Vždy měl rychlost, ale jeho výkon na asfaltu a práce s pnaumatikami jasně ukázaly, že je připraven pro další krok a udělaly z něj ideálního kandidáta na sedačku pro rok 2013. Má starou hlavu na mladém těle a jsem si jistý, že od něj již v příštím roce můžeme vidět silné výkony," řekl Malcolm Wilson.
Mads Ostberg, který letos získal svoje první vítězství ve WRC, byl po oznámení zprávy opravdu nadšený. V uplynulých týdnech se snažil sehnat místo u Citroënu. Francouzi se ale rozhodli namísto Nora upřednostnit Daniho Sorda.
Mads na soutěži ve Velké Británii 2011
"Jsem šťastný, že budeme nadále blízce spolupracovat s M-Sportem. S autem děláme už dva roky a známe jej i celý tým. Z technické stránky si myslím, že jsme v dobrém postavení. Je to skvělá příležitost a samozřejmě se budeme snažit odvést tu nejlepší práci. Už se nemůžu dočkat, až se zase posadím za volant a začnu s týmem pracovat na testech. Vše je teď možné," řekl Mads Ostberg.
"Na druhou stranu to pro nás ale bude velkou výzvou - velkým krokem správným směrem. Tato sezona pro nás byla opravdu dobrá a já doufám, že v tom budeme moci pokračovat i v roce 2013. Je to pro mě skvělá příležitost. Ve své kariéře jsem měl hodně snů, ale dosažení tohoto byl určitě jeden z nejlepších."
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?