Šéfa Citroënu, Yvese Mattona, nadchl výkon Roberta Kubicy na Rally du Var během tohoto víkendu, když Polák velkou část soutěže i vedl.
Polák ze soutěže nakonec odstoupil po nehodě na předposlední zkoušce, tou dobou už měl ale na čele pětiminutový náskok. Jen dodejme, že Rally du Var jel s Citroënem C4 WRC v tovární specifikaci a jeho cílem bylo vítězství a zisk hatricku, když předchozí dvě soutěže v Itálii opanoval.
I přes nedokončení byl Yves Matton nadšen tím, co vítěz jedné Grand Prix Formule 1 na soutěži ukázal. "Je velmi profesionální. Poprvé, když jsem ho potkal předtím, než pro Citroën odjel první soutěž, ukazoval tolik motivace. Chce tolik jezdit v rally, pro tento sport má velkou vášeň. Je to jeden z důvodů, proč pro něj chceme něco udělat - abychom ho mohli ukazovat všem mladým jako příklad toho, čeho se dá s motivací dosáhnout. Má opravdu hodně motivace pro WRC. Odvedl normální práci, auto používal velmi dobře."
Rally du Var byla jeho druhou soutěží s továrním týmem Citroënu, když první byla Rally di Como. Té se zúčastnil se stejnou C4 WRC.
Do Francie se vypravil i náš spolupracovník, Joel Martin
Foto Kubicy ze soutěže v plné velikosti zde a zde.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?