Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, prohlásil, že by byl Mads Ostberg ideálním jezdcem číslo jedna v jeho týmu. Mladý Nor vyhrál letos svoji první soutěž ve WRC s Fiestou RS WRC, ovšem soukromé stáje Adapta.
M-Sport, který zatím hledá finanční partnery, kteří by mu pomohly financovat program v MS poté, co Ford svoji oficiální podporu ukončil, také zvažuje možnou sestavu pro novou sezonu. Malcolm Wilson přišel na konci sezony o Jariho-Mattiho Latvalu, takže minimálně jedno místo je volné.
"Celkem věříme tomu, že Madse uvidíme ve Fiestě RS WRC i v příštím roce. On byl vždy jezdcem, kterého jsem pozoroval ve vztahu k sezoně 2013 a myslím si, že by byl skvělým lídrem našeho týmu. Letos odvedl opravdu skvělou práci a určitě si ho chceme podržet i pro další roky," říká Malcolm Wilson.
Také Prodrive by rád získal služby norského soutěžáka. Šéf Richard Taylor to komentuje slovy: "Velice nás zaujal, tím jaké výkony během roku předváděl. Podle nás to nemá daleko k senzaci."
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?