Robert Kubica připustil, že momentálně nemůže testovat jednomístné závodní vozy. Jeho pravá ruka totiž stále ještě není plně vyzdravena po nehodě z počátku roku 2011. Polák si není jistý, jestli se bude vůbec moci někdy vrátit do F1.
"Nemám žádný plán do budoucna, momentálně se ještě stále uzdravuji. Rád bych závodil v šampionátu s vysokou úrovní, ať už v rally nebo na okruzích. Zkoušel jsem nějaké hodně výkonné vozy na závodní trati. Doufám, že má ruka a celková kondice se zlepší a pak uvidíme, co přinese budoucnost," řekl Robert Kubica.
Kubica, kterému bude příští měsíc 28, také řekl, že má s rukou stále problémy při otáčení ve stísněných jednosedadlových kokpitech. "Jsou tam malá omezení. Řídil jsem nějaké hodně výkonné závodní vozy a neměl jsem s tím problém, ale moje pravá ruka mě limituje v možnosti zkusit řídit jednomístné monoposty."
"Bohužel momentálně nemůžu nic dělat, takže teď můžu řidit jen vozy se střechou. Momentálně jsem tak musel přerušit F1, takže moje kontakty jsou velmi limitovány. Soustředím se na návrat a na to, abych sebe a své tělo dostal do té nejlepší kondice."
O momentálních plánech Roberta si můžete přečíst zde.
Video Roberta shakedownu Rally di Como:
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?