Naděje Madse Ostberga na volant tovární DS3 WRC pohasly poté, co tým dnes vybral Daniho Sorda. Jenže vítěz Rally Portugal nemusí smutnit, má další možnosti.
Citroën ústy svého šéfa, Yvesa Mattona, před nedávnem oznámil, že vybírá mezi Madsem Ostbergem a Danim Sordem jezdce číslo 2. Francouzský tým nakonec dnes po poledni vybral Daniho Sorda, který již v týmu 5 let působil. Nor však nemá důvod smutnit, momentálně zvažuje mezi M-Sportem a Prodrivem (to potvrdil i jeho otec a manažer Morten Ostberg). Oba týmy sice nepojedou příští rok pod hlavičkou továrního týmu, protože Ford i Mini z MS odcházejí, ale oba týmy chtějí své současné vozy dále vyvíjet a absolvovat kompletní seriál.
Mads Ostberg ale věří, že letos podal několik dobrých výkonů, které by mu měly pomoci zajistit si místo pro příští rok. "Od teď už zvažuji pouze vozy Ford a Mini. Není to žádná katastrofa, že si mě Citroën nevybral. Máme ještě stále víc možností, nad kterými se teď zamýšlím," říká jezdec.
Mads má zkušenosti jak s M-Sportem (v posledních 2 letech odjel s Fordem 25 soutěží)...
"Rozhodnutí mezi těmito dvěma vozy by mělo padnout v následujících dvou týdnech. Myslím, že mám za sebou povedenou sezonu, cítím, že i příští rok bych měl být schopný bojovat o vítězství. K tomu bych ale potřeboval nejméně 20 dní testů během sezony. Měl bych být co možná nejčastěji za volantem vozu."
...tak s Prodrivem (v MS se Subaru celkem 17 soutěží).
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?