Vedoucí muž po páteční etapě, Mads Ostberg, nevěří, že by byl schopen udržet za svými zády v boji o vítězství Sébastiena Loeba. Do druhé etapy startuje s náskokem 27 vteřin na světového šampiona.
Skvělý výkon na tratích páteční etapy dostal po prvním dni do vedení Madse Ostberga. Jenže v sobotu a neděli se již nejede na šotolině, ale na asfaltu, tedy na povrchu, kde již dlouhou dobu vládne Sébastien Loeb. Ostberg nevěří, že by dokázal celkově Loeba porazit. Pro Nora je důležitý zisk třetí příčky v absolutním pořadí šampionátu.
Mads je momentálně o 4 body před Jarim-Mattim Latvalou v celkovém hodnocení, v soutěži pak o 49 vteřin. 13 bodů na Ostberga ztrácí Solberg, jenže ten vypadl během pátku. Na otázku, zda-li bude schopný porazit Loeba i na asfaltových tratích sobotní a nedělní etapy, Ostberg odpověděl: "Neplánuji ho porazit. To není to, proč jsem zde."
"Já chci získat celkové třetí místo v šampionátu. Po celý zbytek víkendu budu sledovat časy Jariho-Mattiho. Našim cílem je porazit právě jeho." Britský Autosport má totiž za to, že zisk třetí příčky v hodnocení sezony by mohl jezdci soukromého týmu Adapta výrazně pomoci při vyjednáváních o budoucí sezoně.
Podle Autosportu je totiž momentálně Ostberg na prvním místě v hledáčku Citroënu pro druhého jezdce vedle Mikko Hirvonena. Všichni až doposud mysleli, že nejpravděpodobnějším kolegou Hirovnena bude Dani Sordo, jenže ten v posledních závodech nepodává zrovna oslnivé výkony.
"Loeb je neuvěřitelný člověk. To, co dosáhl v předešlých letech, je něco nepochopitelného. Pro mě to byl dnes dobrý den. Neudělal jsem žádnou chybu a cílem bylo zůstat na trati při co možná největší rychlosti. Ale opravdu, další dva dny bude na řadě Sébastien," zakončil vítěz Portugalské rally.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?