Rally Catalunya: Loeb vyhrává poslední rally své kompletní sezony

Loeb, Sébastien - Elena, Daniel
Loeb, Sébastien - Elena, Daniel, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 9. listopadu 2012 11:59
Sdílej:

RALLY CATALUNYA PO RZ18; Během závěrečného dne opadli pro havárii na RZ15 Hans Weis s Citroënem DS3 WRC a Ott Tänak na RZ16 také kvůli havárii. Vítězství na všech RZ s jednou výjimkou zaznamenal Dani Sordo s Mini JCW WRC. Tou výjimkou byla Power Stage, kde byl Dani 2. a 3 body za vítězství si připsal Jari-Matti Latvala. Sébastien Loeb si jen pohlídal vítězství. Martin Prokop byl těsně za body 12., na ty mu chybělo 17 vteřin.

Fotogalerii ze soutěže si můžete prohlédnout zde.

Pořadí po RZ18:

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.
  Loeb S. - Elena D.  Citroën DS3 WRC 4:14:21,9  ---
    2.   Latvala J.-M. - Anttila M.  Ford Fiesta RS WRC    +7,0  
    3.   Hirvonen M. - Lehtinen J.  Citroën DS3 WRC   
  +1:46,8     4.   Ostberg M. - Andersson J.  Ford Fiesta RS WRC  
  +1:56,4
    5.   Nikara J. - Kalliolepo J.   Mini John Cooper Works WRC    +40s +16:07,9  
    6.   Breen C. - Nagle P.  Ford Fiesta S2000  
+18:10,4     7.    Atkinson Ch. - MacNeall G.  Mini John Cooper Works WRC  
  +19:04,7
    8.   P. - G. Andersson - Axelsson E.  Proton Satria Neo S2000   +20:16,1
    9.   Sordo D. - Del Barrio C.  Mini John Cooper Works WRC  +4:40 +25:40,6
   10.    Novikov E. - Minor I.  Ford Fiesta WRC +10:00  +25:46,6

 

 

Pořadí po RZ12:

Dnešní den se nesl ve znamení "asfaltových not". Do čela se dostal Sébastien Loeb, který má dostatečný náskok na Jariho-Mattiho Latvalu s Fordem. Včerejší lídr Ostberg nejenže se na asfaltu moc necítil ve své kůži, ale navíc dělal chyby, což jej srazilo až na 5. místo za Tänaka. Mladý Estonec chce ještě zítra zabojovat o 3. místo s Hirvonenem. Nejrychlejší muž odpoledne (dopoledně jel jeho motor jen na 3 válce) byl ale Dani Sordo s Mini JCW WRC.

Pořadí

Posádkavůz
Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Loeb S. - Elena D.  Citroën DS3 WRC
3:16:14,1  ---
    2.   Latvala J.-M. - Anttila M.  Ford Fiesta RS WRC    +27,0  
    3.   Hirvonen M. - Lehtinen J.  Citroën DS3 WRC     
+1:14,1     4.   Tänak O.  - Sikk K.  Ford Fiesta RS WRC     
+1:28,8     5.
  Ostberg M. - Andersson J.  Ford Fiesta RS WRC    +1:31,4  
    6.   Weis H. - Degandt H.  Citroën DS3 WRC   +9:02,9
    7.    Breen C. - Nagle P.  Ford Fiesta S2000    
+12:26,2     8.
  Novikov E. - Minor I.  Ford Fiesta RS WRC   +13:25,1     9.
  Nikara J. - Kalliolepo J.   Mini John Cooper Works WRC  +40s +13:29.1
   10.    Andersson P. G. - Axelsson E.  Proton Satria Neo S2000    +15:45,5

 

Pořadí po RZ6:

Dnes odpoledne byly na programu čtyři měřené testy, jednotlivá vítězství brali Novikov, Loeb a Hirvonen. Na RZ5 ztratil Tänak takřka minutu a propadl se z druhého na páté místo, tuto RZ nedokončil také Novikov. Loeb se dostal ze čtvrtého až na druhé místo a Latvala z pátého na třetí, o místo si pohoršil Hirovnen - propadl se na čtvrté. Na RZ5 se vypadl také Atkinson s Mini a ztratil Nikara také na Mini. Na přejezdu k RZ6 se se soutěží rozloučil Sébastien Ogier.

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího
    1.   Ostberg M. - Andersson J.  Ford Fiesta RS WRC 1:41:32,4  ---
    2.   Loeb S. - Elena D.  Citroën DS3 WRC
  +27,2       3.
  Latvala J.-M. - Anttila M.  Ford Fiesta RS WRC     +47,0
    4.   Hirvonen M. - Lehtinen J.  Citroën DS3 WRC      +1:02,6
    5.   Tänak O.  - Sikk K.  Ford Fiesta RS WRC     
+1:10,8       6.   Breen C. - Nagle P.  Ford Fiesta S2000  
  +6:00,9
    7.    Weis H. - Degandt H.  Citroën DS3 WRC   +6:08,5
    8.   Nikara J. - Kalliolepo J.   Mini John Cooper Works WRC +40s 
+9:00,0     9.   Andersson P. G. - Axelsson E.  Proton Satria Neo S2000  
+9:42.4    10.
   Novikov E. - Minor I.  Ford Fiesta RS WRC    +10:59,5

Pořadí po RZ3:

Dnes ráno byly na programu tři měřené testy, které měly poměrně zajímavý průběh. Na jedničce šel do vedení Latvala, který ale na RZ2 nabral velkou ztrátu (+33,6s) a do vedení se dostal Tänak. Na stejné zkoušce ztratil i Loeb (+25,5s) a odstoupili zde i Petter Solberg a Thierry Neuville - oba poškodili zavěšení. Na trojce šel do vedení Ostberg, zatímco z trati vyletěl Sordo se svým Mini.

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas
Ztráta na vedoucího     1.
  Ostberg M. - Andersson J.  Ford Fiesta RS WRC 51:18,8  ---     2.
  Tänak O.  - Sikk K.  Ford Fiesta RS WRC   +2,7  
    3.   Hirvonen M. - Lehtinen J.  Citroën DS3 WRC     +13,1
    4.   Loeb S. - Elena D.  Citroën DS3 WRC   
  +19,5     5.   Latvala J.-M. - Anttila M.  Ford Fiesta RS WRC     
  +55,1  
    6.   Nikara J. - Kalliolepo J.   Mini John Cooper Works WRC     +1:09,4
    7.    Novikov E. - Minor I.  Ford Fiesta RS WRC 
  +1:14,5     8.   Atkinson C. - Prévot S.  Mini John Cooper Works WRC
  +2:32,6
    9.   Weis H. - Degandt H.  Citroën DS3 WRC   +2:47.6
   10.    Breen C. - Nagle P.  Ford Fiesta S2000   +3:19,6
Stalo se
Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.

Novinky
Mercedes-Benz třídy E

Best Performer 2024: Mercedes-Benz třídy E získal ocenění Euro NCAP za nejbezpečnější testovaný vůz

Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.