Rally Catalunya: Loeb vyhrává poslední rally své kompletní sezony

Loeb, Sébastien - Elena, Daniel
Loeb, Sébastien - Elena, Daniel, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 9. listopadu 2012 11:59
Sdílej:

RALLY CATALUNYA PO RZ18; Během závěrečného dne opadli pro havárii na RZ15 Hans Weis s Citroënem DS3 WRC a Ott Tänak na RZ16 také kvůli havárii. Vítězství na všech RZ s jednou výjimkou zaznamenal Dani Sordo s Mini JCW WRC. Tou výjimkou byla Power Stage, kde byl Dani 2. a 3 body za vítězství si připsal Jari-Matti Latvala. Sébastien Loeb si jen pohlídal vítězství. Martin Prokop byl těsně za body 12., na ty mu chybělo 17 vteřin.

Fotogalerii ze soutěže si můžete prohlédnout zde.

Pořadí po RZ18:

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Loeb S. - Elena D.  Citroën DS3 WRC 4:14:21,9  ---     2.   Latvala J.-M. - Anttila M.  Ford Fiesta RS WRC    +7,0       3.   Hirvonen M. - Lehtinen J.  Citroën DS3 WRC      +1:46,8     4.   Ostberg M. - Andersson J.  Ford Fiesta RS WRC     +1:56,4     5.   Nikara J. - Kalliolepo J.   Mini John Cooper Works WRC    +40s +16:07,9       6.   Breen C. - Nagle P.  Ford Fiesta S2000   +18:10,4     7.    Atkinson Ch. - MacNeall G.  Mini John Cooper Works WRC     +19:04,7     8.   P. - G. Andersson - Axelsson E.  Proton Satria Neo S2000   +20:16,1     9.   Sordo D. - Del Barrio C.  Mini John Cooper Works WRC  +4:40 +25:40,6    10.    Novikov E. - Minor I.  Ford Fiesta WRC +10:00  +25:46,6

 

 

Pořadí po RZ12:

Dnešní den se nesl ve znamení "asfaltových not". Do čela se dostal Sébastien Loeb, který má dostatečný náskok na Jariho-Mattiho Latvalu s Fordem. Včerejší lídr Ostberg nejenže se na asfaltu moc necítil ve své kůži, ale navíc dělal chyby, což jej srazilo až na 5. místo za Tänaka. Mladý Estonec chce ještě zítra zabojovat o 3. místo s Hirvonenem. Nejrychlejší muž odpoledne (dopoledně jel jeho motor jen na 3 válce) byl ale Dani Sordo s Mini JCW WRC.

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Loeb S. - Elena D.  Citroën DS3 WRC 3:16:14,1  ---     2.   Latvala J.-M. - Anttila M.  Ford Fiesta RS WRC    +27,0       3.   Hirvonen M. - Lehtinen J.  Citroën DS3 WRC      +1:14,1     4.   Tänak O.  - Sikk K.  Ford Fiesta RS WRC      +1:28,8     5.   Ostberg M. - Andersson J.  Ford Fiesta RS WRC    +1:31,4       6.   Weis H. - Degandt H.  Citroën DS3 WRC   +9:02,9     7.    Breen C. - Nagle P.  Ford Fiesta S2000     +12:26,2     8.   Novikov E. - Minor I.  Ford Fiesta RS WRC   +13:25,1     9.   Nikara J. - Kalliolepo J.   Mini John Cooper Works WRC  +40s +13:29.1    10.    Andersson P. G. - Axelsson E.  Proton Satria Neo S2000    +15:45,5

 

Pořadí po RZ6:

Dnes odpoledne byly na programu čtyři měřené testy, jednotlivá vítězství brali Novikov, Loeb a Hirvonen. Na RZ5 ztratil Tänak takřka minutu a propadl se z druhého na páté místo, tuto RZ nedokončil také Novikov. Loeb se dostal ze čtvrtého až na druhé místo a Latvala z pátého na třetí, o místo si pohoršil Hirovnen - propadl se na čtvrté. Na RZ5 se vypadl také Atkinson s Mini a ztratil Nikara také na Mini. Na přejezdu k RZ6 se se soutěží rozloučil Sébastien Ogier.

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Ostberg M. - Andersson J.  Ford Fiesta RS WRC 1:41:32,4  ---     2.   Loeb S. - Elena D.  Citroën DS3 WRC   +27,2       3.   Latvala J.-M. - Anttila M.  Ford Fiesta RS WRC     +47,0     4.   Hirvonen M. - Lehtinen J.  Citroën DS3 WRC      +1:02,6     5.   Tänak O.  - Sikk K.  Ford Fiesta RS WRC      +1:10,8       6.   Breen C. - Nagle P.  Ford Fiesta S2000     +6:00,9     7.    Weis H. - Degandt H.  Citroën DS3 WRC   +6:08,5     8.   Nikara J. - Kalliolepo J.   Mini John Cooper Works WRC +40s  +9:00,0     9.   Andersson P. G. - Axelsson E.  Proton Satria Neo S2000   +9:42.4    10.    Novikov E. - Minor I.  Ford Fiesta RS WRC    +10:59,5

Pořadí po RZ3:

Dnes ráno byly na programu tři měřené testy, které měly poměrně zajímavý průběh. Na jedničce šel do vedení Latvala, který ale na RZ2 nabral velkou ztrátu (+33,6s) a do vedení se dostal Tänak. Na stejné zkoušce ztratil i Loeb (+25,5s) a odstoupili zde i Petter Solberg a Thierry Neuville - oba poškodili zavěšení. Na trojce šel do vedení Ostberg, zatímco z trati vyletěl Sordo se svým Mini.

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Ostberg M. - Andersson J.  Ford Fiesta RS WRC 51:18,8  ---     2.   Tänak O.  - Sikk K.  Ford Fiesta RS WRC   +2,7       3.   Hirvonen M. - Lehtinen J.  Citroën DS3 WRC     +13,1     4.   Loeb S. - Elena D.  Citroën DS3 WRC      +19,5     5.   Latvala J.-M. - Anttila M.  Ford Fiesta RS WRC        +55,1       6.   Nikara J. - Kalliolepo J.   Mini John Cooper Works WRC     +1:09,4     7.    Novikov E. - Minor I.  Ford Fiesta RS WRC    +1:14,5     8.   Atkinson C. - Prévot S.  Mini John Cooper Works WRC   +2:32,6     9.   Weis H. - Degandt H.  Citroën DS3 WRC   +2:47.6    10.    Breen C. - Nagle P.  Ford Fiesta S2000   +3:19,6
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?