Robert Kubica opět přiživuje svoji kariéru závodního jezdce. Bývalý pilot F1 odstartuje do soutěží Rally di Como a Rallye du Var s Citroënem C4 WRC.
Robert Kubica se na konci léta vrátil do soutěžního vozu - se Subaru Impreza WRC získal dvě vítězství. Teď si vyzkouší Citroën C4 WRC. Poláka čekají dva starty, Rally di Como a Rallye du Var, s tímto excelentním vozem.
"Nemohu se dočkat, až se posadím do tak rychlého a úspěšného auta, jakým C4 WRC je. Zatímco během Rally di Como jde hlavně o to, abych vůz za závodních podmínek poznal, při Rallye du Var už bude situace jiná. Odstartuji zde již potřetí a z mých předešlých startů budu vycházet. Hlavní ale je, abych odjel co možná nejvíc kilometrů a zlepšil tak svoje dovednosti," říká Robert.
Stále hlasitěji se začíná spekulovat o tom, že Kubica plánuje s M-Sportem starty v ME v příštím roce. S M-Sportem by měl pracovat na startech v tomto šampionátu s vozem Fiesta RRC.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?