Robert Kubica opět přiživuje svoji kariéru závodního jezdce. Bývalý pilot F1 odstartuje do soutěží Rally di Como a Rallye du Var s Citroënem C4 WRC.
Robert Kubica se na konci léta vrátil do soutěžního vozu - se Subaru Impreza WRC získal dvě vítězství. Teď si vyzkouší Citroën C4 WRC. Poláka čekají dva starty, Rally di Como a Rallye du Var, s tímto excelentním vozem.
"Nemohu se dočkat, až se posadím do tak rychlého a úspěšného auta, jakým C4 WRC je. Zatímco během Rally di Como jde hlavně o to, abych vůz za závodních podmínek poznal, při Rallye du Var už bude situace jiná. Odstartuji zde již potřetí a z mých předešlých startů budu vycházet. Hlavní ale je, abych odjel co možná nejvíc kilometrů a zlepšil tak svoje dovednosti," říká Robert.
Stále hlasitěji se začíná spekulovat o tom, že Kubica plánuje s M-Sportem starty v ME v příštím roce. S M-Sportem by měl pracovat na startech v tomto šampionátu s vozem Fiesta RRC.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?