Robert Kubica opět přiživuje svoji kariéru závodního jezdce. Bývalý pilot F1 odstartuje do soutěží Rally di Como a Rallye du Var s Citroënem C4 WRC.
Robert Kubica se na konci léta vrátil do soutěžního vozu - se Subaru Impreza WRC získal dvě vítězství. Teď si vyzkouší Citroën C4 WRC. Poláka čekají dva starty, Rally di Como a Rallye du Var, s tímto excelentním vozem.
"Nemohu se dočkat, až se posadím do tak rychlého a úspěšného auta, jakým C4 WRC je. Zatímco během Rally di Como jde hlavně o to, abych vůz za závodních podmínek poznal, při Rallye du Var už bude situace jiná. Odstartuji zde již potřetí a z mých předešlých startů budu vycházet. Hlavní ale je, abych odjel co možná nejvíc kilometrů a zlepšil tak svoje dovednosti," říká Robert.
Stále hlasitěji se začíná spekulovat o tom, že Kubica plánuje s M-Sportem starty v ME v příštím roce. S M-Sportem by měl pracovat na startech v tomto šampionátu s vozem Fiesta RRC.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.